Wat is de EFA?
De EFA, is een zogenaamde linker voor de GBA. De EFA is compleet legaal, omdat het zogenaamde "Multiboot" wat Nintendo's Copyright op heerst, niet opzit. Je plugt je USB-kabel in je EFA, en je kunt legale roms overzetten.
Waarom zou je een EFA kopen?
Hieronder, worden 64bit roms overgezet, met de tijden is seconden er achter. EFA is dus ruimschoots sneller!
EFA: 59
EZ-Flash USB: 75
EZ II Power Star: 99
Flash2Advance USB: 122
Waar kan ik deze linker in Nederland bestellen?
Pm me hiervoor, dit word namelijk gezien als spam..
Nog iets extra..?
Klein: Er is een mini USB stekker, de houten doos waar hij in zit, krijg je een kleine kabel, en een iets langeren. Je doet de kabel in de bovenkant van de cartridge. Zo word het Copyright van Nintendo NIET overschreden.
Snel: Heel erg snel. De hele kaart eerst wissen en schrijven, duurt totaal maar 260 seconden! Door de nieuwe technologie van Flashrom, word de batterij tot wel 60% bespaard!
Makkelijk: Er zit een klok in, waardoor je een kopie (die je zelf gekocht hebt in de winkel) van bijvoorbeeld Pokemon Ruby/Sapphire kan spelen. Ook andere games met een ingebouwde klok worden ge-support. Ook worden alle save-games ge-support, en kun je ze via de kabel backuppen.
Hoeveel kost zo iets?
De EFA kost 155 euro incl. verzendkosten (onder rembours, PM voor de website)
Je zegt dat die spellen door hobbyisten worden gemaakt, maar zijn het dan wel mooie en uitgebreide spellen of gewoon hele amateuristische (schrijf je dat zo?) dingetjes?
Sommige spellen zien er goed uit..ook kun natuurlijk commerciele-games op zetten. Deze moet je natuurlijk wel in de winkel gekocht hebben, anders is het illegaal, en dan bespreken we niet op dit forum.
Kunnen er meerdere spellen tegelijk op?
Ja, kunnen meerdere spellen op.
Nog 2 foto's:
Nog vragen? Zet ze hieronder en ik zal er antwoord opgeven, en/of in deze begin-post zetten
Laatst bewerkt: 14 feb 2004