Ik heb in september 2003 hier op dit forum een deal gesloten met een mede-xboxer. Die deal is goed gegaan. Ik heb zijn Morrowind gekregen en heb die ook veel gespeeld. Laatst was ik echter mijn mapje met xbox games aan het doorkijken, en tot mijn stomme verbazing stond er op de cd NTSC (voor de noobs, dat is de amerikaanse versie) ik kon deze game wel op mijn (nederlandse, niet omgebouwde) xbox spelen, mijn verbazing werd nog groter toen er op het doosje stond PAL (en made in Germany). Ik schrijf dit niet om een mede xboxer zwart te maken, maar omdat ik denk dat ze in Duitsland een verkeerde sticker op de (waarschijnlijk)PAL-cd hebben geplakt. Mijn vraag, zijn jullie ook wel eens foute stickers op je xboxgames tegengekomen?
Nee nog nooit gezien zal er eens op letten. Misschien is die wel veel geld waard als jij de enige hebt.
Dit is bekend. Het is gewoon een PAL versie, maar er is een zeer grote oplage die NTSC op de CD heeft staan. Niks aan het handje dus
buh so what mijn PGR2 en Halo zijn ook gefrabrikeert in Germany (Duitsland ) en shenmue II komt van Ireland (Ierland )
Net bij mijn Morrowind gekeken en er staat ook NTSC op. Grootste fout die ik tot nu toe ben tegengekomen is op de Splinter Cell Classic verpakking. Op de zijkant staat Splinetr Cell
Ja dat krijg je als je in Duitsland spellen koopt he Mij gaat het niet om de foutjes op de verpakking. Ik koop een game voor de game zelf en niet wat er omheen zit.. Dus boeien
weet je wat nog slordiger is??? een OS van 600 euro waar je eerst 1500 update's voor moet downen voordat ie het eindelijk is doet (was off-topic) (on-topic) het is tog grappig als je ziet dat er tog fouten worden gemaakt....zolang ze maar op de buitenkant zitten en niet in de game zelf
Dat is toch vet, hij heeft wel een Unieke. Je moet em es op Ebay zetten, kijken wat die gekken ervoor geven