(KOF)King Of Fighter

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nesem, 14 feb 2004.

1. Nesem

Nesem the realest NESEM

Leuk Bevonden:
    0
    (KOF)King Of Fichter

Hey luitjes,:+

Deze game kennen jullie allemaal neem ik aan, voor degene die het niet kennen, het is een game met vechters van SNK en TAKARA voornamelijk gemaakt op de coole NEO GEO. Het was een 2d game met vechter als JOE Andy Terry Bogard Ryo en Robert.

Mijn vraag is wat zouden jullie ervan vinden als er op de Next Gen consoles zulke game zouden komen?? Alleen dan met DOA Tekken VF en misschien SC vechter komen. Ik ben benieuwd of dat mogelijk zou zijn lijkt me een kaskraker:9 . wat te denken aan Ryu Hayabusa vs Jin?? Of Zack vs Brian?? Of Kasumi vs Nina?? Of Hitomi vs Julia?? Hyashi vs Lee?? Denk dat er voor iedere liefhebber van vechtgames er een leuke pop erbij zou zitten, wat denken jullie ervan??

Ik denk dat Zack met gemak van Brian zou winnen, die heeft een echte muay thai techniek_O_

2. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    hitomi wint zeker, ziet er veel beter uit :)

3. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou wel leuk zijn als er 1 spel komt van de beste beat'm ups.
    Helaas zal dit waarschijnlijk niet gebeuren. De spellen worden door verschillende developers gemaakt (SNK playmore, Tecmo, Namco en Sega). Zij willen niet samen een spel maken.

Ik weet wel dat er een 3d versie van King of Fighters aan komt voor de PS2, hopelijk komt deze ook voor de Xbox, maar daar is nog niets over bekend.

Inderdaad Hitomi wint zeker.

4. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in aziƫ hebben ze al veel nieuwere versies bv KOF 2004,
    hij is nog steeds 2d maar zit er best wel goed uit.

5. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwste KOF is 2003 NIET 2004

6. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    idd 2004 zijn alleen nog maar plannen voor meer niet

Deel Deze Pagina