Kweet niet of ie hier goed staat anders meot 1 van de moderators hem maar ff verkassen. Hoe kan je zelf Beltonen maken met de Samsung E 700??
Je kan met PSMPlayer (kan je downloaden op www.samsunghandphones.com) midi's omzetten naar MMF bestandjes. Die MMF bestandjes kun je als ringtone gebruiken op je E700.
Moet je een datakabel kopen ala 30 eurie of een infarood ding ala 75 eurie samen met software: Easy GPRS.
Volgens mij wel. Ik had dat bij een vriend van me ook ontdekt. Volgens mij ergens bij multimedia.. Kijk anders ff in handleiding
Voor meer info over de E700, moet je maar eens in dit topic kijken. Dit is deel 3, hierin staat ook een link daar deel 1 en 2. Alles wat jij wil weten is hier ruimschoots besproken. In de openingspost van deze topic staat ook al beschreven hoe je ringtones over kunt zetten en waar je het benodige programmatje kunt downloaden. E700 topic
Ik weet niet of de E700 Bluetooth ondersteunt maar zoja dan moet je even een USB Bluetooth Dongle aanschaffen. Kost 30-40 euro. En anders kan je iemand vragen om het met een mms naar je toe te sturen als dat kan. Succes!