Bij panzerdragoon orta, kreeg je panzer dragoon 1 om nog ff uit te spelen. Daar was ik wel blij mee!!
De eind filmpjes vallen meestal in het niet bij het spel. Speel eigenlijk altijd alle spellen helemaal uit,vind het echt zonde om een spel voor 60 euro te kopen en dan maar half te spelen. Vond halo wel erg gaaf zeker op legendary,echt wel lachen. _0_ Maar zoals kotor idd was echt slecht. Doa3 was wel weer gaaf echt hele mooie eindfilmpjes echt een genot om naar te kijken. Ben met XIII heel eind maar lees dat het erg tegenvalt. Toch heb ik pas voldoening als ik elk spel dat ik heb helemaal uit heb gespeeld...
Ik heb dat originele spel ook geprobeerd, maar wat een ***grapfix, niets aan veranderd! je krijgt er gewoon koppijn van!
Ik speel de meeste spellen uit als het haalbaar is, maar het uitspelen van spellen gaat mij vooral om het trotse gevoel en niet echt om het einde: THPS4: Kreeg je Daisy, wel grappig maar het was vooral het trotse gevoel bij mezelf dat ik geweldig vond... Halo: Een goed einde, je hebt het trotse gevoel en je krijgt er een mooi afsluitend filmpje bij waarbij de trotse gevoelens omhoog komen... Panzer Dragoon Orta: Goed einde van het verhaal (ik had ook dat de draak doodging en er een minidraak kwam) maar er is nog zoveel te unlocken, niet echt een extreme voldoening... PGR1: Extra bonuslevel met de F50 scheuren, zeker wel voldoening! PGR2: Op Goud uitgespeeld, genoeg voldoening voor mij! TimeSplitters 2: Crap einde van een crap verhaal, wat verwacht je nog meer? NBA Street vol. 2: Fraai spel, redelijk snel uitgespeeld maar wel lekker alles gehaald, een groot 'verzamelgevoel'... Sega GT 2002: Niet echt spannend einde, je kreeg de Dodge Viper GTS die veeeel slechter was dan de Ford GT Concept en Ford GT90... TC: Splinter Cell: Grootse voldoening, niet bijzonder filmpje maar wel een bijzonder trots gevoel... THUG: Leuke filmpjes maar een teleurstellend einde voor zo'n spel... MM3: Koenigsegg CC, need I say more? DOAX: Raar einde, niet echt bijzonder... Bij veel spellen zijn de extra's het einde van het spel, sommige hebben een mooi afsluitend filmpje en heel weinig een combinatie van beiden. Voor mij geldt het trotse gevoel het grootst, daarvoor moet het spel echter wel uitdagend genoeg zijn (Halo - TC: Splinter Cell - PGR1/2), anders krijg je een gevoel zoals bij TimeSplitters 2, dat gewoon erg slap was.
Spellen als Panzer Dragoon en Halo hebben inderdaad een fantastisch einde. Bij Halo mogen dan wel niet veel extra's zitten...het bewijs dat je het spel hebt uitgespeeld aan de hand van de 'medailles' en het Legendary eindfilmpje gaven me een compleet en goed gevoel. Leuk aan PDO is dat je ook nog wat extra's hebt...maar niet té veel. En dat is dan ook meteen het probleem waar veel game smee kampen tegenwoordig vind ik. Het toevoegen van teveel extra's en mini-games die voor de gamer niet te halen zijn vanwege te weinig tijd...ik wil in een game alles zien. Maar door toevoegen van irritante extra's en minigames krijg ik dat dan niet voor elkaar. Heel irritant...