Ik heb nu 1 gem. Maar in die wereld zit ik vast. Ik moest het masker terug vinden. Maar nu sta ik voor een deur met vier gekleurde panelen ervoor. Weet iemand hoe ik hier verder kan?
bij portals maar ben eral voorbij. Ik heb hem gister gekregen en zit nu al bij het 3de portal. Heb je hem dan zo snel uitgespeeld? Of komt hierna nog meer?
Wij (GX and an amigo) hebben het spel binnen 2 avondjes gamen uitgespeeld.... persoonlijk vond ik het spel wat aan de korte kant.. nadat je de 4 portals hebt geopend is het ook al afgelopen.. beetje jammer.. maar goed t's wel good hack'n'slash fun ... vooral met zijn tweetjes ....
Hij is idd erug leuk ... persoonlijk vindt ik Baldur's Gate Dark Alliance 2 leuker.. maar goed.. D&D vond ik ook erg leuk en kort... en vond de filmpje ook een beetje van ... euh.. niet al te goede kwaliteit...
Baldur's Gate Darkly Alliance 2 heb ik nog niet, 1 vond ik erg goed en zelfs iets beter dan D&D Heroes. Het zijn 4 portals en dan kom je nog het stuk waarin je de koning moet verslaan. Redelijk kort spel maar wel vermakelijk. En ow wat is die kerkhof irri, met die skeletten, of die heksen die steeds onzichtbaar worden en weglopen voor ze weer een magic aanval doen, maar wel cool.