1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Topic titel aanpassen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Kremers, 19 jul 2002.

  1. Kremers

    Kremers Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, weet niet waar dit anders moet, dus here goes :D

    Kan een vriendelijk modje de titel van mijn topic aanpassen?!?

    Het gaat om deze, http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?threadid=4941

    Wil graag dat de titel veranderd wordt in DVD remote en Dolby Digital set te koop (ik wou dus eerst een ad. planten voor alleen mijn DVD remote, maar nu dus ook voor mijn DD setje :D)


    Sorry modjes, maar anders moet ik weer een nieuwe topic openen, dat wordt ook niet gewaardeerd denk ik :p
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zo te zien hebben de modjes geen zin.
     
  3. Zlatan

    Zlatan Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    PM will work:)
     
  5. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom mogen we eigenlijk niet zelf onze topic titels aanpassen? (ja, ik weet dat deze draad oud is, maar ik was op zoek naar 't antwoord hierop...en zag meteen deze om m'n vraag in te stellen) Vooral in X-bazar zou het heel erg handig zijn....maar er zal wel een goede reden zijn dat 't niet kan/mag???
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    In X-Bazar zou het misschien wel handig zijn ja.. Op de rest van het forum vraag ik het me nog maar af. Hoe moeilijk is het om gewoon in 1x een goede titel te bedenken?
     
  7. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou het in x-bazar dan aanmogen meneer WouteR? ;)

    en je loopt hier zelf langer rond dan ik, dus je weet denk ik wel hoe moeilijk mensen 't vinden :+
     
  8. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo voorkom je wel dat mensen nieuwe topics gaan openen omdat hun titel niet goed is. Goed idee als je het mij vraagt.
     
  9. matn

    matn .

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het ook een goed idee en ik vraag me af wat er verkeerd zou kunnen gaan als iemand zijn topic titel aanpast
     
  10. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    zou wel handig zijn, je verkoopt games, en dan wil je die toch weer uit je topic titel verwijderen (of als je een game wilt toevoegen)

    /off-topic: ik d8 eerst "gezellig Tr@m$ is weer terug, maar nee
    :'-(
     
  11. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou wel handig zijn... Maar je krijgt wel weer een hoop verwarring.
     
  12. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    En als je dan bent aan het onderhandelen en de topic-titel is dan opeens anders kan je het topic opeens niet meer vinden.
     
  13. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    1. je weet met wie je handelt
    2. je hebt desnoods een zoekfunctie
    3. als je je topic titel veranderd doe je dat waarschijnlijk alleen om een spel erbij/eraf te halen, dan moet je em nog wel terug kunnen vinden lijkt mij....

    maarja....misschien ook niet
     
  14. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat een stip op topics waar je gepost heb, dus dat zou niet zo moeilijk moeten zijn. Daarbij kan je ook in je profile kijken waar je het laast gepost hebt. *)
     
  15. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Om verwarring te voorkomen vind ik dat er wel bepaald regels bij moeten komen...
    bijvoorbeeld:
    eerst=(xbox]alleen te koop:6games o.a. halo
    daarna=(xbox]te koop en te ruil:6games o.a. halo

    maar toch niet:

    [xbox]ETM te koop en te ruil
    [xbox]ssx tricky alleen te koop

    Met wat regelskan het goed werken lijkt me
     
  16. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Je ziet niet dat een topictitel veranderd is.. Het is dus onbegonnen werk om elk topic te gaan tjekken of iemand wel volgens de regels de titel heeft gewijzigt..

    Ik ben van mening dat waneer je een goeie titel verzint er niks verandert hoeft te worden. Je bied een aantal games aan, zet deze in de titel en zijn ze weg, dan zijn ze weg.. Dit vermeld je maar in je 1e post, die gewoon kan editten...
     
  17. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    You've got a point,maar dan heeft om en duur iedereen zijn eigen Xbazar thread...(kan je wel ff omhoog kicken met bericht:thread aangepast) of hoe stellen jullie je dit voor.
     
  18. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Gewoon laten zoals het nu is..

    Je maakt thread aan met spellen die je aanbied, zijn ze weg dan zijn ze weg.. Je meld simpelweg in je 1e post welke er zijn en welke niet, voor het geval er spellen al de deur uit zijn gegaan...
     

Deel Deze Pagina