[XOne] 2 Maanden Xbox Live Trail

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 16 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik zie helemaal geen kaartje met zilvere kleurige dinges dat je eraf kan krassen:mad:

2. bionicman

bionicman Shagohod

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik het zeg maar wat ben jij ongeloofelijk dom, je hebt toch een 2 maand Xbox Live Trial KAARTJE bij een spel van je gekregen?
    Nou, daarop staat een zilverkleurig vakje wat je door kan krassen en dan krijg je een code te zien, die vul je in |:-

3. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik ben niet dom hoor bij de games zit helemaal geen kaartje in dus:/

4. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    En oh ja Het was De Silver Bullet Pack .

5. bionicman

bionicman Shagohod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef het op :+

6. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Snik wat nu?:mad:

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    sorry hoor maar is het nou echt zo moeilijk??? anders heb ik nog wel een code voor je hoor..

8. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Echt heb je 1 ?:eek: Mag ik die? ik wil er erg graag 1 ik heb er gewoon geen 1 gekregen denk ik :confused: Maar mag ik hem Heel en heel erg bedankt als ik hem mag! Verstuur het op Pm als je wilt:eek:

9. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    mc je hebt pm terug hoor!

10. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    You gotta be kidding.
    In de doos van de xbox (d8 bij de handleidingen) (heb zelf Massive Entertainment Pack) zit een oranje blaadje. Daar staat een stuk of 4x 2 month trial. Aan de onderkant zit een zilveren krasstrook.

11. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Okee, doe om te beginnen eens rustig :+

Xbox Live Aanmelden. Hoe doe ik dat?

1.Heb je een oranje/zwarte kaart gekregen (aan de binnenkant van Gamehoesje? Ja: kras de code op de achterkant weg. Nee: zorg dat je aan en code komt van iemand anders of kop een starterskit (krijg je en headset bij en dat is zeker de moeite waard, bijna iedereen heeft een headset op Live)

2. Als je nog geen Xbox Live in het dahsboard hebt staan (het dahboard krijg je door er geen game in te stoppen en de Xbox toch aan te doen.) Installeer het dan door een Xbox Live enabled game (bijv. in jouw geval XIII of RB6 :cool: erin te doen enn klik op Xbox Live en vervolgens New Account en dan alsmaar op verder, dan gaat hij installeren en voila: het Xbox Live menuutje in he dashboard.

3. Volg de stappen op het TV-scherm (de PC hoef je niet aan te raken) om jezelf aan te melden voor Xbox Live: hiervoor moet je een gamertag(=vaste Xbox Live naam verzinnen) de subscriptioncode (code achterop krakkaart of in starterskit hebben) en een geldige creditcard.

4.Na 2 maanden wordt er automatisch 59 Euro voor een jaarabonnement op Xbox Live afgeschreven. Je kan het ook verlengen door een starterskit te kopen en de code in te voeren in het xbox dashaboard en het dan verlengen. Wil je stoppen met Live moet je dat tijdig doorgeven aan MS door te bellen (nummer staat op www.xbox.com/nl )

Succes ermee :p

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    tis al opgelost.. heb hem een van mijn code's gegeven aangezien ik geen live mag heb ik er toch niks aan

13. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik ben live jeuj:eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina