1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
  2. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Er was nog een ander site volgens mij, stond ook in deze thread. Maar om nu 104 pagina's (40post per pagina) door te spitten vind ik wat overdreven.
     
  3. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog 1 vraagje, hoe kom je op het dak van het guardhouse in de Dren PLentation, ik heb vernomen dat daar een deadric longsword moet liggen.
     
  4. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Lukt dat niet met levitate? Als je te weinig tijd hebt gewoon zorgen dat je meer potions hebt, of de spell vaker kunt doen. Dit is goed te doen, goed tellen hoeveel seconden je al aan het zweven bent :+

    *edit, op gamefaqs kun je ook bijna alles vinden wat je moet weten.
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2004
  5. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik toch aan het vragen ben:

    3 missie van thieves (sugar lips), in Hla Oad. Ik moet artifacts pakken van Ra'Hid. Kan dat alleen door diegene te killen of zijn er ook ander emogelijkheden.
     
  6. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de thiefsguild zou het eigenlijk moeten kunnen zonder gezien te worden als een echte thief, maar op een laag niveau is dat zeker niet te doen. Ik weet niet eens of het op een hoog niveau wel te doen is. Ik heb me niet zo verdiept in de thiefskills. De twee personen die in dat huisje staan letten veel te goed op.
    Je zou chameleon kunnen gebruiken (door bijvoorbeeld de amulet of shadows). Of met allebei de wezens praten zodat ze de andere kant uitkijken (maar dit doen ze niet altijd en is veel geplaar)
    Ik heb het tot nu toe nog iedere keer met geweld moeten doen......
     
  7. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
  8. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    K Thnx :D

    Ben nu weer lekker aan het trainen, ben nu level 18 :)
     
  9. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, nog een vraagje.

    Waar kan ik makkelijk aan een goede boog komen, ik wil namelijk dat umbra zwaard pakken, dusse :)
     
  10. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    De spell bound longbow (ik weet alleen niet wie die spell verkoopt), met de glass arows die je in Pelagiad kunt kopen.
     
  11. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Gratis :+
     
  12. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Als ik me goed herinner... zag ik die spell in de mages guild in Balmora. :x
     
  13. ssvegetto

    ssvegetto neverine

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt

    de zelfde vrouw waarmee je kan teleporteren
     
  14. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    wanneer gaan jullie goty kopen, ik vrijdag:D
     
  15. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik denk niet. :eek:

    Ik heb liever een compleet nieuw ander spel, dan uitbreidingen op een oud spel (hoe goed dat spel ook moge zijn). Ik ga waarschijnlijk in maart 'Deus Ex: Invisble war' kopen.
     
  16. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ah darn, ik heb op dit moment geen geld *slik*.. Dan maar voor me raport ofzo..
     
  17. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    vrijdag als ie maar niet duurder is dan 35 van anders vindt ik he t te duur:mad:
     
  18. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga denk ik ook vrijdag GotY kopen. Het is alleen wel jammer, nu zit ik nog met Morrowind, niemand wil die waarschijnlijk kopen, omdat ze of hem al hebben of GotY gaan kopen of hem niet willen.

    Maar ik had nog een vraagje:

    Ik heb geruchten gehoord dat je iets met een stronghold kunt bouwen bij House Redoran. Hier ben ik nu bij aangesloten en heb 1 opdracht gedaan (niet veel, maar ik ben veel meer met de mainquest bezig) en nu ben ik een Retainer.

    wat moet je doen om zo'n stronghold te laten bouwen, hoever moet je zijn en met wie moet je praten ofzo en wat heb je aan dit stronghold?
     
  19. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb nog een vraag:
    Ik moet van Aegoth the Jeweler een Anareren's Devil Tanto halen, in de Mages Guild te Ald'ruhn. Ik ben nogsteeds level 1 en kan sloten tot en met 50 openen, is dat genoeg. Want er zijn nog een paar 75 locks en die kan ik niet openen, zit dat ding daarin? Of kijk ik niet goed genoeg? En als die er wel inzit hoe kan ik als level 1 hem dan open krijgen?
     
  20. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat ik me nou vaak afvraag, waar zit iemand die veel magie + health restore drankjes verkoopt. Waar ik nu toe ben geweest hebben ze er maar 3 ofzo. Is er niet iemand die er gelijk 50 heeft?

    Edit: 50 is misschien een beeeetje overdreven, maar gewoon iemand die er dus meer heeft. :)
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina