Crimson Skies 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door E=MC2, 11 feb 2004.

1. E=MC2

E=MC2 star chaser

Leuk Bevonden:
    0
    Crimson Sky

Nou heb ik dus twee weken geleden crimson sky gekocht en de eerste indruk was wel gaaf maar een goede twee weekenden gespeeld was het spel al uit en dit ging wel heel erg gemakkelijk :'-( en zeker heel erg kort :confused: Dus luitjes die er nog over twijfelen om dit spel(letje) te kopen denk er nog maar eens goed over na er zijn BETERE te krijgen_O_

2. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    is hij zo slecht? d8 dat hij niet zo slecht was maar is hij over live dan ook slecht?

3. E=MC2

E=MC2 star chaser

Leuk Bevonden:
    0
    nou hij is niet echt slecht of zo maar heel makkelijk uit te spelen en toen ik hem uit had gespeeld had ik zo iets van nu al dat kan niet maar was wel zo . En er zit helemaal geen uitdaging in het spel dit is easy money game }:]

4. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    welke moeilijkheids graat heb jij gespeeld dan?

5. E=MC2

E=MC2 star chaser

Leuk Bevonden:
    0
    Doodskopje

6. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ja, dat zegt me ook weinig.
    alsweer een tijd terug dat ik het gespeeld heb.
    Maarre, heb je al gezien dat als je hem uitgespeeld hebt er een nieuwe moeilijksheid graad unlockt is, mss is dat wat voor je?

7. E=MC2

E=MC2 star chaser

Leuk Bevonden:
    0
    is hard meende ik

8. E=MC2

E=MC2 star chaser

Leuk Bevonden:
    0
    ja heb hem net uit gespeeld en niet echt zin om hem nu al weer te spelen

9. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    tegenwoordig zijn de meeste xbox-games eigenlijk gewoon bestemt voor Live. ik heb dit spel nooit gespeeld, maar als je es goed over deze aankoop had nagedacht, dan kon je toch al raden dat dit gewoon een pure live game is? of niet

10. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik zie dat je geen live hebt, de live mode bij Crimson skies verdubbeld zeker de speelduur.

11. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Dat ben ik niet helemaal met je eens. CS2 heeft een leuke goede singleplayer, en het is wel overdreven om te zeggen dat je die 1, 2, 3 hebt uitgespeelt. Kijk naar PoP en BG&E, deze games hebben een korte singleplayer, maar zijn ook heel goed :)
    Je titel is trouwens verkeerd, het is Crimson Skies 2..

12. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het echt een vette game, zowel live als single player, ik heb hem trouwens nog niet uitgespeelt weet eigenlijk ook niet hoeveel uur ik er aan besteed heb.

13. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Titel ff aangepast :) Crimson Sky moet Crimson Skies 2 zijn.

14. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    tis een van de weinige spellen waar ik me echt mee amuseer
    zowel single en live

ik vond het spel wel zijn geld waard
    ook alleen voor de single play

15. thiersie

thiersie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem nu ook een weekje (geruild voor simcity 4)
    en kvind hem super, nog niet overdreven véél gespeeld in single player, maar via live is gij zeker super, alleen soms beetje weinig servers!
    ps: BoneBiker is mijn naam op live dus add me maar toe als je wilt, voor de moment heb ik 3sterren!

16. Ikarus

Ikarus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Crimson Skies is zeker de beste game voor de xbox op Halo na die ik heb gespeeld. De single player is zeker de moeite waard. Een mooi en spannend verhaal met veel afwisseling. Je hebt een enorme vrijheid en kunt zo'n beetje doen en laten wat je wilt. Je kunt gewoon auto's op de grond neerknallen, zeppelins overvallen, racen om geld te verdienen, etc.
    En als je die multiplayer af hebt (ben er nu al 4 maanden mee bezig en ben nu eindelijk bij het laatste veld dus het is nu niet bepaald kort) dan blijft er nog een erg coole multiplayer over die echt nooit verveelt. Ik speel al 4 maanden niets anders. Geweldig om te dogfighten in een zeer mooie omgeving zoals de vulkaan of wat dacht je van de prachtige canyons!!!

Een aanrader.

17. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt het ook wel een leuk spel, best senl uitgespeeld, dat wel.
    wal jammer dat ja alles opnieuw moet doen als je 1 level opnieuw wilt spelen, erger ik me wel vaker aan.
    de raplay is dus niet zo goed, multiplayer is wel cewl, elkaar beetje neerhalen is Chicago *)

18. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jheb je hem ook al op ive geprobeerd.

19. ruud87

ruud87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind hem live niks aan, vlieg je met 12 of 16 lui, wordt je om de 10 seconden neergeknald

20. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    Crimson Skies is super, en als je wat reviews bekijkt dan zie je bevestiging.

Deel Deze Pagina