Crimson Sky Nou heb ik dus twee weken geleden crimson sky gekocht en de eerste indruk was wel gaaf maar een goede twee weekenden gespeeld was het spel al uit en dit ging wel heel erg gemakkelijk en zeker heel erg kort Dus luitjes die er nog over twijfelen om dit spel(letje) te kopen denk er nog maar eens goed over na er zijn BETERE te krijgen
nou hij is niet echt slecht of zo maar heel makkelijk uit te spelen en toen ik hem uit had gespeeld had ik zo iets van nu al dat kan niet maar was wel zo . En er zit helemaal geen uitdaging in het spel dit is easy money game
ja, dat zegt me ook weinig. alsweer een tijd terug dat ik het gespeeld heb. Maarre, heb je al gezien dat als je hem uitgespeeld hebt er een nieuwe moeilijksheid graad unlockt is, mss is dat wat voor je?
tegenwoordig zijn de meeste xbox-games eigenlijk gewoon bestemt voor Live. ik heb dit spel nooit gespeeld, maar als je es goed over deze aankoop had nagedacht, dan kon je toch al raden dat dit gewoon een pure live game is? of niet
Dat ben ik niet helemaal met je eens. CS2 heeft een leuke goede singleplayer, en het is wel overdreven om te zeggen dat je die 1, 2, 3 hebt uitgespeelt. Kijk naar PoP en BG&E, deze games hebben een korte singleplayer, maar zijn ook heel goed Je titel is trouwens verkeerd, het is Crimson Skies 2..
Ik vind het echt een vette game, zowel live als single player, ik heb hem trouwens nog niet uitgespeelt weet eigenlijk ook niet hoeveel uur ik er aan besteed heb.
tis een van de weinige spellen waar ik me echt mee amuseer zowel single en live ik vond het spel wel zijn geld waard ook alleen voor de single play
ik heb hem nu ook een weekje (geruild voor simcity 4) en kvind hem super, nog niet overdreven véél gespeeld in single player, maar via live is gij zeker super, alleen soms beetje weinig servers! ps: BoneBiker is mijn naam op live dus add me maar toe als je wilt, voor de moment heb ik 3sterren!
Crimson Skies is zeker de beste game voor de xbox op Halo na die ik heb gespeeld. De single player is zeker de moeite waard. Een mooi en spannend verhaal met veel afwisseling. Je hebt een enorme vrijheid en kunt zo'n beetje doen en laten wat je wilt. Je kunt gewoon auto's op de grond neerknallen, zeppelins overvallen, racen om geld te verdienen, etc. En als je die multiplayer af hebt (ben er nu al 4 maanden mee bezig en ben nu eindelijk bij het laatste veld dus het is nu niet bepaald kort) dan blijft er nog een erg coole multiplayer over die echt nooit verveelt. Ik speel al 4 maanden niets anders. Geweldig om te dogfighten in een zeer mooie omgeving zoals de vulkaan of wat dacht je van de prachtige canyons!!! Een aanrader.
Ik vindt het ook wel een leuk spel, best senl uitgespeeld, dat wel. wal jammer dat ja alles opnieuw moet doen als je 1 level opnieuw wilt spelen, erger ik me wel vaker aan. de raplay is dus niet zo goed, multiplayer is wel cewl, elkaar beetje neerhalen is Chicago *)