rainbow six3 friends join probleem

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door tha mijster, 20 dec 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tha mijster

    tha mijster Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik sommige vrienden probeer te joinen dan staat er altijd connectoin faild en als we elkaar ergens tegenkomen kunnne we elkaar niet horen weet iemand hier een oplossing voor?
     
  2. matje

    matje Soco Socoo!!!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien zit je in een ander team, en dat connection failed dingetje hebben we allemaal wel is last van denk ik.
    Misschien zit de server vol.
     
  3. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    bij mij is het altijd gewoon server full, connection failed heb ik nooit last van bij friends joinen, Het zou misschien wel een probleem kunnen zijn met jullie internet.
    Is het toevallig zo dat jullie beide dezelfde internet provider hebben en bij elkaar in de buurt wonen ofzo?
    Daar was een hele tijd terug vaak sprake van dat het een en ander niet zou werken.
     
  4. tha mijster

    tha mijster Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik woon in denhaag en mijn friend woont in scheveningen en we hebben een andere provider dus dat is het niet
     
  5. Toxic_Timmie

    Toxic_Timmie Registered User

    Berichten:
    875
    Leuk Bevonden:
    1
    Jullie moeten de voorpagina op XBW bijhouden.
    Daar is bijna een week geleden gezegd dat er na de feestdagen een verplichte update komt die onder andere dit probleem verhelpt.
    Ook word de .50cal wapens aangepast en het ELO rating systeem op de schop gezet.
     
  6. tha mijster

    tha mijster Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    o oke dan ik wist wel van die update af maar niet dat ook dat friends join probleem er bij zit
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2003
  7. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb daar nog nooit last van gehad, tenminste niet van connection failed :confused:
     
  8. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    hep ik ook wel n's ik kon net masterkjel1 niet horen
     
  9. Tuneman

    Tuneman Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had die failures eerst niet en na de update wel!!!!!!!

    eerst kon ik bij iedereen joinen en had maar 1 iemand problemen! nu kan ik niet altijd overal joinen en hebben meer mensen problemen om als ik host met mij te connecten.. daar zijn best wel een aantal mensen onder die eerst wel konden joinen op mijn host!! help!!!

    Tuneman
     
  10. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb vaag geruchten gehoord dat het aan je router kan liggen. Dan hoor je sommige niet en kan je sommige servers niet joinen
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zie deze thread in live en networking daar staat het probleem met mogelijke oplossingen ... het heeft met package loss en porten te maken
     
  12. Tuneman

    Tuneman Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ga ik lezen.. dank jullie wel maar eerder had ik dat probleem niet en aan mijn router cq firewall heb ik absoluut niks veranderd.... ra ra politiepet
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2004
  13. Tuneman

    Tuneman Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    firewall geupdate.. portforwarding aangezet en traffic shapping erover heen.. en ik hoor weer iedereen en joinen op mijn server lukt nu ook weer. blijkbaar heeft ms of planet iets veranderd maar ja gamen gaat weer perfect
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb een aantal friends in mijn lijst staan, en sinds kort kan ik die niet meer joinen bij rainbow six 3. Dan krijg ik steeds; Loading 16, 15, ...., Connection Failed ! en ook als ik bij hun een invite stuur kunnen ze mij niet joinen (dat heb ik dan weer via e-mail van ze gehoord) Ik snap er geen hol van, Heeft iemand hier ook wel eens last van, zo ja wat doe je/heb je eraan gedaan ?
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zie deze thread problemen niet kunnen horen of zien spelers in live en networking

    Gaming is voor het spelen van games ... networking voor troubleshooting :)

    in de genoemde thread staan ook mogelijke oplossingen en de oorzaken
     
  16. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Dankje Fardo :)

    Volg de link van Fardo aub, dit is Live gaming, niet Live troubleshooting. Volg Fardo's link en post daar je probleem nog een keer (als je het antwoord er niet kunt vinden).

    Deze thread hoort hier niet en gaat op slot.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina