ff een vraagje ik spel vaak samen met vrienden nightfire, en de laatste keer zakte ik door de grond in het spel, ik kon niet dood en niemand zag mij (helaas kon ik ook niet doden) toen gingen we letten op de bugs van mijn spel, en het kwam ook soms voor dat er enorme framedrops inzaten, ook lopen veel CPU tegenstanders vaak tegen een muur en blijven ze lopen. komt dit bij jullie ook voor? of heb ik gewoon een foute cd?
dat ze doorblijven lopen tegen een muur heb ik ook heel vaak, maar in welk level zakte je door de grond dan? en framedrops heb ik ook nog nooit gehad met nightfire!
in kabelbaan (mp) en dan bij dat houten huis ik liep het trapje op en zakte erdoorheen en me beeld bleef knipperen enzo. en met die framedrops is echt ernstigk*t, als je dan springt lijkt het of er geen zwaartekracht is.
ik ben ook 1 van die vrienden en het was bij dat houten huisje..het was echt te foking vaag hij kon overal heen gewoon onder de grond en ook met zon samurai als je hem opladen en op de grond richten ging je niet dood
Nog nooit een framdrop gehad met Nightfire, en afentoe idd mensen die tegen een muur lopen, maar niet abnormaal vaak.
ik heb ook 1x gehad dan ik met een militek Lg (i.i.g. een granaatwerper) op een kereltje schoot die toen zover de lucht in vloog dat hij tegen een soort van 'plafond' aankwam en toen weer naar beneden viel, dat zag er ook heel vaag uit, zal ook wel een glitch o.i.d. wezen..
Alhoewel, ik heb wel eens last gehad van extreme slowdown waardoor echt alles enorm langzaam was, maar dat was ook niet tijdelijk. Moest de game opnieuw opstarten om hette verhelpen. Maar dit is me nu ook nog maar drie keer oid gebeurd, ik heb hem ruim een jaar inmiddels.
ik heb hem nu 7 maandjes, en 1 op de 3 keer dat ik het speel, vertraagt die zo dat ik hem ook opnieuw moet opstarten.. maar ben dus niet de enigste
jah bij mij vertaagt hij inderdaad ook regelmatig maar na 3 min speleln is het wel weg en ook als je helikopter gaat vliegen gaat het snel weg xboxgangsta.: lijkt me wel lol zon ventje hoog zien vliegen WEET JE TENMINSTE CKER DAT HIJ RAAK WAS LOL
nou, ik schoot er gewoon op, maar ineens vloog hij super(maar dan ook echt super)snel naar boven.. net alsof hij door een startrekschip werd opgedingest *Scottie beam me up*
lol dat heb ik nog nooit gehad. @ nightwolf: we moeten toch vaker met explosieven spelen, ik wil ook wel zo'n kill. en de volgende keer toch maar een foto maken van dat flippende beeld.
ey in welk level was dat?? wandt wij spelen alltijd maar dan echt bijna alltijd in level : kabelbaan. daar hebben we ook al wat vage dingen gezien ventjes die bv heelemaal boven aan de berg staan etc :d +)
bij mij lopen er soms ook vaak ventjes tegen de muur aan en dat is dan best vaag. maar ik ben nog nooit de grond in gezakt. ik denk dat dit probleem in de nieuwe 007 wel verholoen is.
ik speel alleen maar Kabelbaan, die is veruit het vetste! en ik speel dan altijd met explosieven 1! dat is dus het allervetste wat er dus is!
beetje laat dat ik hier nog on reageer maar nightwolf en ik hebben de oplossing tegen de lag gevonden. de oplossing: als je die lag hebt in het level kabelbaan staat er een bug tegen het muurtje te lopen. welk muurtje zal je nu wel denken want er zijn er zoveel. maar die lag wordt maar op 1 plek veroorzaakt en dat is deze: als je vanaf het houtenhuis (die op de laagste plek staat) naar het hoger gelegen stenen(zwart/grijze) huis kijkt heb je aan de rechter kant een gangetje tussen de rotsen loop die in en loop helemaal door tot aan het eind, daar zal links een bug lopen zodra je die neerschiet is je lag weg. ik weet niet of het je met deze beschrijving duidelijk genoeg is zoniet dan reageer je maar of pm je. mzzl