ADSL verbinding valt uit..

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door [Gamester], 17 feb 2004.

  1. [Gamester]

    [Gamester] Xboxster

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Haai!

    Ik heb een probleem met mijn internet verbinding.
    Elke keer als ik aan het internetten ben en ik wordt gebeld, valt de verbinding uit. Mijn provider is Planet Internet ADSL. Weet iemand hoe ik het probleem kan verhelpen?

    Liefs,

    Merel
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2004
  2. Silverdrake

    Silverdrake Enter the Dragon

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker! :D

    dit probleem komt voor als je je ADSL modem direct op je hoofdtelefoon aansluiting hebt aangesloten zonder dat je deze hebt gesplit met een..nou. splitter :D

    dit zorgt ervoor dat je ADSL frequentie en je telefoon frequentie van elkaar gescheiden worden zodat je verbinding gewoon open blijft als je gebelt wordt.

    Een splitter zou normaal gewoon bij je internet aansluiting geleverd moeten worden. Heb je die wel gekregen?

    Grtz,

    Silverdrake
     
  3. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt helemaal wat hier boven staat maar die hoor je idd gewoon bij adsl mee te krijgen.
     
  4. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    anders bel je gewoon even de helpdesk van planet, die kunnen het vast wel goed en duidelijk uitleggen.
     
  5. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou het is allemaal zo wat hier staat en zla een toevoeging doen.
    de reden dat nog neit iedereen ADSL kan is dat de telefoon centrala is aangepast op anoloog dat kan je vergelijken met de radio als ie op mono staat,
    maar als je adsl wil meot je een digitale aansluiting hebben daarvoor moet de centrale dus aan gepast worden.
    wat wel inhoud dat als je dus je telefoon aansluit op de aansluiting in huis heb je opeens twee signalen en die moeten uitelkaar gehaald worden en daarvoor is de spilter de naam zegt het al hij split het signaal van ADSL en Telefoon als je nou die spliter er tussen plaast is alles goed
     
  6. [Gamester]

    [Gamester] Xboxster

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er wel een splitter tussen zitten, val Alcabel of hoe dat ook heet. Ik kan ook bellen en ADSL'en, maar als ik gebeld wordt verlies ik mijn verbinding....
     
  7. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Alcatel volgens mij dan ;)

    mm..volgens mij klopt het idd wat MCDale zegt... :)
     
  8. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    wat dacht je van de helpdesk van je provider bellen???
    daar zijn ze voor
     
  9. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja maar je moet de splitter ook wel op het ISRA punt (of zoiets) plaatsen, dus voor alle telefoons, anders krijg je storing.
     
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    ik heb het gewoon van de telfoonsstekker naar de splitter, 1 draadje naar moedem andere naar telefoon....
    als je da hebt zou k
    1. een nerd ernaar late kijke
    2. helpdesk belle:D
     
  11. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het probleem ook gehad, ik heb toen de lijn gesplit in de meterkast en het probleem was opgelost. Had iets te maken met meerdere telefoonaansluitingen in het huis, op hetzelfde telefoonnummer. Ik hoop dat je er iets aan hebt
     

Deel Deze Pagina