Schoonmaken controller

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tobihasj, 17 feb 2004.

1. Tobihasj

Tobihasj Liquid Elimination

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de beste manier om je controller schoon te maken, want in alle hoeken en gaatjes zit vuil.

2. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    doe em alleszins niet open!!
    ik heb da gedaan en nu werkt ie niet meer de knoppen worden lijk vanzelf ingedrukt.
    als je fifa 2004 speelt dan schiet ie vanzelf zonder dat je dat wilt.
    echt ambetant hoor.
    kzou met een doekje er overwrijven; niet dat het veel helpt maarja.

3. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Keertje in het water gooien:+
    Ik denk dat je gewoon een saté prikker moet gebruiken en al die hoekjes uit te punniken. Veel werk, maar dan heb je ook wat.

4. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    allesreiniger gtebruiken en erover heen spuiten

5. Hoegieboegie

Hoegieboegie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik van die brilpoetsdoekjes daar zit van dat alcohol op, gaat het lekker van ruiken8)

6. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    ik smeer er hondenvoer op en dan likt de hond hem schoon :9

7. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan hem toch echt het beste gewoon openmaken hoor, die dingen die Tompy zei kan ik me niet voorstellen, iedereen kan zo`n ding open maken zonder dat er iets aan stuk gaat... gewoon alle knopjes weer op de goede plaats terug drukken...niks aan het handje...Kan je alles gewoon goed schoonmaken met een doekje of sate prikker whatever

8. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Pak een oude tandenborstel waarvan de haartjes nog redelijk overeind staan.
    Daarmee kun je echt je hele controller schoon poetsen.
    Ik gebruik deze methode ook voor het schoonmaken van mijn gsm, toetsenbord, afstandsbediening en alles waar van die plastic geultjes in zitten.

9. Wietje

Wietje Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja gewoon openmaken hoor, geen probleem. iedereen kan dat gewoon doen is echt aan te raden. Knapt je controller echt van op zo'n onderhoudsbeurt, die van mij spelen nog net als 1,5 jaar geleden

10. gerjan

gerjan Guest

Heb ik ook gedaan, gewoon openschroeven. Alles ff uit elkaar halen, schoonmaken, desnoods de plastic behuizing in de vaatwasser(of sopje) ofzo. issie weer helemaal vet vrij.

Knopjes weer op de "pennetjes" zetten, en hopsa

11. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Openmaken kan wel slecht zijn voor de nauwkeurigheid van je pookje. Bij een vriend wiebelde het pookje erna een beetje.

12. guuskeh

guuskeh New Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon openmaken alles is weer makelijk terug te zetten tis wat werk af en toe je hebt zelfs guides over hoe hem open te maken!

13. desert spider

desert spider half life (2)

Leuk Bevonden:
    0
    ik vraag het me af over ht open maken
    gaat hij echt niet kaduuk

14. Thedaaf

Thedaaf Vengar

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou um niet openmaken want ik weet wel bijna zkr datie niet meer de oude wordt dus gewoon zoals eerder gezegd, met een tandenstoker of oude tandenborstel.

15. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    toxic timmie

gewoon doen zoals toxic timmie zegt, het is idd bijna altijd zo dat er wel iets verschuift, zeker als je er niet zoveel verstand van hebt. en belangrijker, je garantie vervalt, mocht ie kapot gaan dan zullen ze hem in de winkel openschroeven en dan is het makkelijk te zien dat ie open is geweest als niet alles op de goede plek zit en dat betekent dan veel geld dokken voor een nieuwe

16. guuskeh

guuskeh New Member

Leuk Bevonden:
    0
    zowat als er wat verschuift, waar heb je handen voor, als je goed kijkt zit je dat alles maar op 1 manier erin kan alles heeft een soort stukje eraan het is net een puzzel!

17. gerjan

gerjan Guest

Re: toxic timmie

Onzin ze kunnen niet zien dat ie open is geweest, geen stickers over schroeven oid.

Alles werkt perfect als je het weer goedplaatst, wat bijna niet anders kan, maar je moet natuurlijk wel enige handigheid hebben.

En helemaal met guuskeh eens, allemaal inhammetjes die in elkaar vallen etc

18. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    jaja

jaja, vertel dat maar aan me pa, die zou em wel ff schoonmaken en die heeft eg wel verstand van dit soort apparaten en is zelf ook xboxfanaat, maar toen ie weer in elkaar zat was het ding naar de klote en in de winkel kreeg ik niks terug

Deel Deze Pagina