[XOne] Verlengingsmail Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door Frank, 13 feb 2004.

  1. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat is vreemd ik keek op Free Record online en daar kost ie gewoon weer € 59.95. Maar waar ik woon (Kampen) liggen ze nog steeds in winkel voor €29,95 vreemd..... Ik ga direct halen daagg
     
  2. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm ik zal eens informeren bij m'n plaatselijke free record shop hoe duur hij is... Ik verleng het in ieder geval met een jaartje, ik beleef er genoeg plezier aan :)
     
  3. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    *Gaat starters kit halen, alleen is er een topic ergens waarin staat hoe je moet verlengen enzo?
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Once you've loaded Xbox Live onto your hard drive (from the disc that comes with the service package or an xbox live enabled), you'll see Xbox Live as a part of your standard menu, nestled between Music and Settings. Now all you have to do is select Live. From there you can choose Account Management (for existing accounts), New Account (kinda obvious what this is for), and Network Setup (for all those fun network settings). Select New Account and you are ready to create your first Xbox Live account. Joy!

    Creating an account
    1. Standard licensing agreement
    The first thing you see is some legal mumbo-jumbo you've probably seen a ton of times on various products. Just agree to Microsoft's terms, whatever they may be, so you can continue to set up your account.

    2. Choose your Gametag
    Pick your Xbox Live ID. This is your sole identity on Live. This is how everyone will know you and how you will forever be identified. So pick wisely. And please, please don't pick something like Bilbolove_997 or Dark_Overlord81. After picking a Gametag (which will be verified as original and not obscene) enter your date of birth. You must be at least 13 to ride this ride, so if you're not, well, wait a while or lie about your age. No, no, please don't actually lie about your age. Wink, wink.

    3. Enter subscription code
    Your subscription code is unique and comes on a card with your Xbox Live bundle. Anyone who's ever had to register a serial number will find this old hat.

    4. Enter credit card info
    Yup, you need a credit card to sign up for Xbox Live. Or you need your parent's credit card (if they approve, you don't just yoink it for yourself). This is standard info, including the name of the person the card belongs to, the credit card number, and expiration date.

    5. Enter Billing address
    Pretty simple. Just enter in your name, address, phone number, and e-mail addy. This way Microsoft has a variety of way in which to contact you. And Microsoft wants to contact you because they're lonely.

    6. Answer inane questions
    You know how whenever you sign up for anything online you are asked if you want to get spam from various people? Xbox Live is no different. You are asked the following two questions:

    Would you like to receive information about other Microsoft products and services? Yes or No.

    Would you like us to share your information with our other Xbox partners? Yes or No.

    7. Choose to create an account
    If it all seems kosher to you, select Create Account and you are set. This will start your account and set your snazzy gametag so everyone all over the universe will know who you are when you're on Xbox Live.

    :eek: moet dit nog vertalen voor de faq ;)
     
  5. jayroon

    jayroon A Dutch Ghost

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool, dus het kan wel degelijk, thanks for the explanation, was namelijk nogal verwarrend!
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Oopps dit was de uitleg voor account creation...

    nu de goede 8)


    Jaarabonnement naar Starter Kit

    Stel dat je een jaarabonnement hebt à € 59.99 voor 12 maanden service. Tijdens deze abonnementsperiode ontvang je een starter kit en je kiest ervoor om je abonnement te vernieuwen met de abonneecode uit de Starter Kit. Je jaarabonnement was op 16 november 2002 ingegaan, dus de volgende betaaldatum zou 16 november 2003 zijn. Je besluit op 30 oktober om in het Xbox Live Now Dashboard je abonnement van Annually naar Subscription Code om te zetten. Je wijzigt je abonnement als volgt:

    1]Ga naar Account Management en selecteer jouw Xbox Live account.
    2]Selecteer Subscription. Dan zie je de gegevens van je huidige jaarabonnement.
    3]Selecteer Modify.
    4]Voer de laatste vier nummers in van de creditcard waarmee je voor Xbox Live betaalt.
    5] Selecteer Subscription Code.
    6]Voer de abonneecode in die je vindt op de abonneekaart in je Starter Kit.

    Met je abonneecode wordt met onmiddellijke ingang 12 maanden service geactiveerd
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ikke ga direct op zoek naar een starterkit.
    Veel goedkoper idd dan een normale verlenging. raar maar waar.

    Enne, die mail is idd erg verwarrend. Over de live service ben ik overigens dik tevreden momenteel...

    Bedankt allemaal!
     
  8. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    dus het is zo, dat je eerst je account stop zet en dan even snel een Starters Kit kopen ( als je geld wilt besparen) en dan dat gene wat jij net zei doen Fardo.
     
  9. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij hoef je hem helemaal niet stop te zetten, je kan je account al verlengen voor het jaar afloopt.
     
  10. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja. Dit is wederom zo'n verwarrende Microsoft tekst, waarschijnlijk rechtstreeks uit het engels vertaald door iemand die het zelf niet goed begrijpt...

    Er staat: Met je abonneecode wordt met onmiddellijke ingang 12 maanden service geactiveerd

    Dat is onjuist. Met de abonneecode uit de starterskit wordt je huidige abonnement verlengd, maar niet "met onmiddellijke ingang". De verlenging gaat in zodra je oude abonnement afloopt.

    Dat hadden ze wel wat duidelijker mogen schrijven...
     
  11. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    maar als je hem dus wel verlengt met een starteskit, hoe stop je dan dat hun dus die €6.99 per maand van je rekening afschrijven
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dat gaat dan automatisch ... je hebt je betalingswijze veranderd
     
  13. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt voor alle info, dan moet ik ergens in de vakantie maar even een starters kit halen.
     
  14. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    zojuist zo'n kitje bij nlstore besteld voor 28,07 euro :9 (je krijgt er ook nog een gratis cd of dvd bij :p )

    28 : 12 maanden = € 2.33 per maand voor live!

    wat kan het leven toch mooi zijn :D
     
  15. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    /Mod Offtopic posts gewist. PJ
     
  16. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    @Gaizka ik ben bang dat je alleen de headset hebt besteld...... Want bij nlstore verkopen ze alleen de headset voor 28,08 euro en NIET het Xbox Live starters kit
     
  17. Toxic_Timmie

    Toxic_Timmie Registered User

    Berichten:
    875
    Leuk Bevonden:
    1
    Loop geen onzin te blaten hier....
    Ga eerst eens goed op onderzoek uit voordat je onzin uitkraamt.

    Zie hier de link naar een pagina op www.nlstore.nl waar de XBOX Live Starterkit word verkocht voor €28.07 incl. BTW.
    Dit is de prijs incl. 50% korting.

    Ga jij mij maar eens vertellen waar jij alleen headsets van €56.14 hebt gezien.
     
  18. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou excuse me Toxic_Timmie!

    Het was meer bedoeld als waarschuwing voor gaizka omdat ik dacht dat hij het over dit had want toen ik op nlstore in de zoekmachine "xbox live" intoetste en "xbox live starters kit" kwam alleen telkens de headset naar voren voor 28 euro dus dacht ik dat hij zich had vergist maar ik had niet goed gezocht (slechte zoekmachine trouwens). Maar aangezien ze hier (xboxworldforum) altijd direct zo aardig reageren bied ik hier bij mijn excuses aan.

    SORRY GAIZKA en de REST!!

    p.s. Toxic_Timmie ik heb nooit gezegd dat ik alleen een headsets voor €56.14 hebt gezien.

     
  19. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    kun je de 2 maanden live trial ook hiermee verlengen?
     
  20. Toxic_Timmie

    Toxic_Timmie Registered User

    Berichten:
    875
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, daar doen ze het juist voor....
     

Deel Deze Pagina