Is er misschien een visspel ofzo, waar je zo'n ding voor nodig hebt? Grazie biertje, negeer mijn bovenste opmerking dan maar, daar vind je hem vast niet
Lekker behulpzaam weer vandaag Maar het zou idd fijner zijn als de draadstarter ff iets duidelijker zou zijn....fishing pole...mmm jah
Effe een vraagje. Welk spel wil je daar mee spelen? Volgens mij zijn er namelijk geen spellen die zo'n ding ondersteunen (ik kan me natuurlijk vergissen).
haha als er geen spel was zouden ze het wel niet gemaakt hadden. maarjah mischien is het wel handig voor een gta ff een hengeltje vanaf het bootje of het nieuwe wapen voor splinter cell, handig vanaf een afstandje you'll never know!
Deze, zeer slechte reviews gehad! Het is geen pole (=paal), maar rod (=hengel). Madcatz schijnt er 1 te maken/hebben gemaakt. Heb hem zelf nog nooit gezien in Nederland, wel in HongKong
URL doet het niet.... Maar een joystick voor de xbox zag ik laatst bij Mediamarkt staan. Kweet alleen niet hoe duur die is en of het goed kwaliteit was.