[soul calibur II] 5 tegenstandsers met steeds minder tijd?

Discussie in 'Algemeen' gestart door splinter cell16, 2 feb 2004.

1. splinter cell16

splinter cell16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    soul calibur 2

Weet iemand een handige manier om het gevecht waar je steeds minder tij krijgt uit te spelen, want je moet 5 tegenstanders verslaan maar ik kom maar tot de 3de.:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

2. splinter cell16

Leuk Bevonden:
    0
    ow ik zie net een foutje er staat tij maar dat moet tijd zijn.:D

3. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon de moves gaan leren die het meeste schade toebrengen of proberen tegenstander uit de ring te slaan als dat mogelijk is moet te doen zijn is mij ook gelukt.

4. splinter cell16

Leuk Bevonden:
    0
    weet je nog een paar moves die veel schade aanbrengen voor
    "Kilik". bijv. B+Y of naar links en B+X

5. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet in die missie moves gebruiken die je wapen doen vlammen (niet Soul Charge). Haal via Start je movelist tevoorschijn en een van de categoriƫn ("Pow"?) bestaat uit zulke soort moves.

6. Rentaur

Rentaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of een snelle character nemen met een goed wapen.

Voor mij werkte Talim met de Crescent blades.

7. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Bij mij werken juist de karakters met grote wapens :). Daarna zoals boo-shem-ee benadrukt.

nb titel iets verduidelijkt

8. splinter cell16

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er codes zijn voor soul calibur, zo ja zet hier dan even een link neer of de cheats zelf.

9. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    nope er zijn geen cheats voor SC II

10. splinter cell16

Leuk Bevonden:
    0
    wat is jou favoriete character bij soul calibur???

11. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    KILIKis my man!! ik heb bijna alle missies en submissies gehaald behalve een stuk of 4 of 5, waaronder die waarin je 5 luitjes moet killen in weinig tijd. En die ene waarin je lizardman word is ook zwaar klote.

Maar het is en blijft een master game!!!

12. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je die missie in die kerk bedoelt (kweet niet hoe k et anders moet formulere en kben te lui om me Xbox aan te zette), dan wens ik je sowieso heel veel suc6. T'is mij pas na meer dan 30 keer gelukt. Het was ook de laaste die ik nog moest, verder had'k alles gehaald. Ma goed...

Kllik is een goed figuur idd, maar NIET voor dit soort levels, hij is IMO niet snel genoeg en als 3e tegenstander krijg je Taki die al1 maar blokt. Dus ofwel counteren en throwen (niet erg snel) ofwel guard breakes gebruiken (wel snel en sterk). Killik heeft weinig van deze moves, Talim is wel aan te raden al kan ik daar nie zo goed mee overweg. Astaroth heeft hele sterke moves maar is denk ik iets te langzaam, je zou Yunsung kunne proberen (zie de moves in trainig mode)...ik heb 'em persoonlijk met Nightmare (en heel veel geluk :D) gehaald, die was net snel genoeg en heeft een paar hjele sterke moves in huis die door het block van de tegensatnder breken...:D Suc6!!!

13. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    als ik niet verder kom gebruik ik Seung Mina en dan druk ik op dat witte knopje en de draait ze heel snel met die stop zodat die ander bijna niet kan blokken... en heb je snel een paar perfects...

14. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    weet iemand trouwens hoe al die knoppen heten? die witte zwarte... de triggers heten L en R toch? want ik snap nix van die movelist!!

Deel Deze Pagina