Ondersteuning is beschikbaar in het Engels en Frans. Nederlandse taalondersteuning vanaf 08/09/2003. 2 heel eenvoudige manieren om je vragen door te geven. TELEFOON 0800 7 9790
Ok thnx ik heb net gebeld en ze komen hem binnenkort ophalen. Hopelijk verloopt alles goed en gooien ze m'n savegames er niet af! Die vent zij dat dat kon....I hope from not
Ach, Dan moeten ze heel ruig aan het werk gaan... Ze komen eigenlijk alleen aan je DVD-drive, en vervangen die hoogstwaarschijnlijk... De harde schijf blijft untouched!
Ik hen hem vandaag al weer terug gekregen!!! Dinsdag weg, vrijdag terug. Ze hebben DVD drive gerepareert, discdrive en moederboard..... Super service! Als ie het nou ook nog doet...........
nou is men x-doos al 2 keer in 2 weken tijd gecrasht bij fifa 2004 ligt dat aan men doos of aan het spel? en als ze er een nieuwe dvd-drive insteken, krijg je dan een samsung(kwestie van gekopieerde dvd'tjes te kunnen bekijken)?
Ik veronderstel van wel, ik zal het je laten weten van zodra ik hem terug heb. Woensdag belde ik om 17.00 en donderdag stonden ze al aan mijn deur om 14.00, van service gesproken... Nu istie weg en hopelijk krijg ik hem snel & in goeie staat terug.
mss doen ze wel hetzelfde als ze bij mij gedaan hebben, gewoon een hele nieuwe xbox (incl. lege hd dus) opsturen. @Krullenbol: 2 keer in 2 weken lijkt mij geen aanleiding om te gaan bellen..
nuja , het is niet enkel het crashen hoor telkens als ik em opstart maakt die geweldig veel lawaai, iets wat hij vroeger niet deed na een tijdje stopt dat wel, maar ik weet nu toch niet of dat normaal is of ni?!
dat probleem heb ik ook..crashen, lawaai, haperen... ik denk dat ik hem toch maar eens ga laten nakijken enige wat me tegen houdt is het idee dat ik straks misschien tijdje zonder xbox zit
ik heb vandaag toch maar eens gebeld en ze komen hem morgen of overmorgen halen se vriendelijke mensen, die van microsoft! enja, even zonder, dan doen we eens iets voor school hé
Ik had een thomson, en kreeg gewoon een thomson terug... Had t voor de reparatie nooit getest of ik dvd+r kon bekijken, maar nu draait ie iig alles...
Je gaat normaal een email krijgen. Ik kreeg eerst eentje dat m'n xbox opgehaald was, en nu vandaag dat hij binnen 2-5 dagen terug thuis zal zijn. (goeie service!)
Ze waren hier gisteren geweest rond 12u maar er was niemand thuis en ze zeiden dat ze morgen(=vandaag) zouden terugkomen maar ze zijn niet gekomen! De smeerlappen! En ik die dacht dat ik m'n xbox in het weekend ging hebben... Hopelijk komen ze er gauw mee. (service is wel heel sn el)