Jongens jongens ik heb ondertussen al 2 weken een PS2 en ben er hartstikke happy mee ! Tegen de tijd dat de Xbox de prijs laat zakken koop ik dat apparaat wel... of een plasma TV... ach dat zie ik dan wel weer duurt toch nog een half jaar! Denk dat ik er trouwens wat aandelen in koop nu ze nog goedkoop zijn... als de prijs dan omlaag gaat gaan ze veel beter verkopen en ben ik weer een stukie rijker
pctje, als jij een plasma tv kan betalen..... wat maak je je dan in godsnaam druk om 100 euro meer of minder voor de xbox!?!!? Snap daar echt niks, boeit mij nikkes, je wordt echt niet rijk van een paar euro uitsparen. Die plasma tv is honderden euro's goedkoper aan het einde van het jaar dan aan het begin van het jaar!!!!!
Tut tut tut ik kan zon plasma tv betalen juist omdat ik goed met mijn geld omga En de xbox komt toch eind dit jaar uit en ik zei dat ik een keuze zou maken tussen de xbox en een plasma tv.... en dan zeg je zelf dat zon plasma tv aan het eind van het jaar goedkoper word]:- ]:- ]:-
Xbox komt niet einde van dit jaar maar 14 mrt. Of je die plasma tv nou in feb. of in dec. koopt, verliest toch in notime paar honderd euro.Niet dat ik m'n gelijk wil hebben
Das jammer, wou je ook nog gaan uitleggen dat als je in dec. je tv koopt, hij in jan. een jaar oud is. Ook de keuze moeten maken tussen een tv van 9000 euro( kost beetje plasma nl.) en een xdoosje van 479 euro...... dat is net zoiets als niet kunnen kiezen waar je heen gaat van de zomer, naar Ameland of Hawai Ik zou die xbox gratis bij m'n plasma vragen als korting, zal bijna elke zaak wel doen. Regel zelf ook zo m'n xtra'tjes. Zie je, ik ben wel een vriendelijke Xenior
9000 euro haha, connecties jonge.... dat betekent dus dat ik er iets van 1000 euro voor betaal... (pappies bedrijfje) En als ik een xbox koop ben ik ook iets van 800 euro kwijt aangezien ik er meteen alles erop en araan koop inclusief een paar spellen...
Ja, stel je voor dat je zoontje 500 euro verdiend.... dat moeten we niet hebben! Tijd denk ik om dit topic te sluiten. Vind wel dat je eigenlijk als je eenmaal lekker plasmatisch bezig bent een van de makers van xbw zou moeten uitnodigen En nee wees gerust, daar hoor ik dus niet bij
Zucht 4 maandjes... ik heb bij mijn oom op een plasma tv gekeken je krijgt er verdomd zo'n koppijn van maar geniete joh heerlijk