[XOne] Onderscheid tussen Xbox Live gebruikers Europa

Discussie in 'Games' gestart door WarriorSan, 19 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet dat er een thread gaat over Night of Xbox Live maar in deze thread wil ik discusseren/aantonen dat er blijkbaar onderscheid is per land qua prijzen voor Xbox Live gebruikers.

De meeste mensen weten dat er 13-03-04 een feestje is Xbox Live gebruikers omdat 14-03-04 Xbox live 1 jaar bestaat in europa. Je kunt dan prijzen winnen waaronder:

3 x Crystal limited edition Xbox
    en voor iedereen die meedoet een goodie bag

Leuk..... zou je denken maar voor de volgende landen wordt het nog leuker:

Engeland, Frankrijk, Duitsland, Switzerland, Ierland en Finland

Want deze Xbox Live gebruikers kunnen van maandag 1 maart (00.01hrs CET) tot zaterdag 14 maart (24.00hrs CET) dagelijks prijzen winnen. Elke dag worden 36 gamers willekeurig uitgekozen. 1 daarvan wint een cheque van €1.000,- en de 35 andere winnen een Xbox Live goodie bag. Daarin zit het volgende: een Xbox controller S, een limited edition Xbox Live t-shirt en de volgende 10 spellen!!! :project Gotham Racing 2, Top Spin, Crimson Skies: Highroad to Revenge, Amped 2, Links 2004, Voodoo Vince, NHL Rivals 2004, NFL Fever 2004, Grabbed by the Ghoulies en Midtown Madness 3!!!

Dus elke dag maken 36 Xbox live gamers kans op ongeveer 2 weken lang prijzen te winnen met een totaal aan prijzengeld van €330.000,- en het enigste wat je hoeft te doen is lekker online gamen behalve voor je raad het al.... Nederland!

Ik vind dit wel een beetje vreemd volgens mij hadden wij toch in Nederland al eerder Xbox Live dan b.v. Finland?

Bron: Xbox

Laatst bewerkt: 19 feb 2004
  2. Razer

Razer New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijtk wel op dit shit van the night of live?

3. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Maar wat is de kans dat je iets wint?

Als je met de NL Night of Xbox Live meedoet krijg je sowieso een goodiebag.

4. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    mét xbox?? :+

5. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Aangezien dit niet over Netwerken gaat of over Xbox Live, maar over de marketing strategie van Microsoft, nodig ik je uit om je thread in het algemene forum voort te zetten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina