De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. jpw-xboxer

    jpw-xboxer Xbox gamer

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar je in vice city een watervliegtuig kan vinden of een ander vliegtuig

    een helicopter is wel leuk maar een vliegtuig natuurlijk veel meer
     
  2. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Voor de watervliegtuig moet je eerst de InterGlobal filmstudio kopen op Prawn Island. Daar moet je dan een missie mee doen en daarna kun je hem vrij gebruiken.

    Je hebt ook nog de Dodo. Dat is dat kleine rotvliegtuigje dat ook in GTA 3 zat en die vind je natuurlijk op het vliegveld.

    Edit: Foutje!|:- De Dodo zit helemaal niet in GTA Vice City. Er is echter nog wel zo'n op afstandsbestuurbaar vliegtuigje, maar dat bedoel je natuurlijk niet. :)
     
  3. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    bij de filmstudio, als je die koopt krijg je er gratis een watervliegtuig bij!
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    waar staat de dodo op het vliegveld(kan hem niet vinden)?
     
  5. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Die staat alleen in GTA 3 heh!Weet alleen niet waar...
     
  6. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    shoreside vale.... als je de brug af komt naar links (dan kom je bij het vliegveld....) en daar moet je gewoon een beetje gaan rijden als je een rood vliegtuigje ziet kan je instappen (maar hij vlieg maar 5 sec)
     
  7. xylograph

    xylograph Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    116 pagina´s gelul over een stuk antiek.....jammer dat de xbox altijd laat is met spellen...op halo na dan :)
     
  8. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een bullshit, wtf maakt het uit dat het spel alweer 1 jaar in de winkels ligt, is het nu kut ofzo? |:-
     
  9. xylograph

    xylograph Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb je mij niet horen zeggen...Alleen had ik beide al uitgespeeld toen de eerste pixel nog geport werd voor de xbox...Ik vond het juist een leuk spel en had het liever op de bank gespeeld als achter de pc,neemt niet weg dat een spel als gta weinig replay waarde heeft voor mij persoonlijk en ik het dus zeker niet nogmaals ga uitspelen.Dat noem ik kut.
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2004
  10. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    dan ben jij een van de weinig die er zo over denkt.

    @The_guardian: je kunt langer vliegen, er is een manier. Hij staat op gamefaqs.
     
  11. Fobie

    Fobie Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk weet je niet dat antiek ontzettend waardevol is?

    GTA rules, vroeger en nu...
     
  12. Fobie

    Fobie Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry verkeerde post:

    Waarschijnlijk weet je niet dat antiek ontzettend waardevol is?

    GTA rules, vroeger en nu...
     
  13. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nu met GTA 3 bij die missie dat je Phil moet helpen. Best lastige missie moet alleen nog ff goed de rocketlauncher onder de knie krijgen.
     
  14. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik je eens wat vertellen, ik had het spel al bij de release van de PS2 en ik heb het nu net op de Xbox uitgespeeld. Blijft gewoon een fantastisch spel omdat er zoveel vrijheid is. Ik ga nu voor de 100% en ben al aardig op weg (alle rampages en packages al gehaald)
     
  15. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    rocketlauncher is toch niet zo moeilijk?
     
  16. xylograph

    xylograph Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp me niet verkeerd...Ik heb het hier niet over de kwaliteit van het spel ik heb het over het feit dat de xbox releases erg lang op zich laten wachten.
    Kijk maar naar Mafia bijvoorbeeld (waarom is de ps2 versie wel uit en de xbox versie niet ? terwijl een port van pc>xbox mij waarschijnlijker lijkt dan pc>ps2 ,toch?)
    En nadat ik de laatste missies had gedaan vond ik voor de 100% gaan een erg tijdvullende bezigheid iets wat ik liever aan een ander spel besteed,maar dat is puur persoonlijk. ;)
     
  17. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    De 2e bikerboys missie.Ik krijg het niet voormekaar.Hoe moet ik zoveel mogelijk chaos veroorzaken in 1 1/2 minuut?Heeft iemand een hint?
     
  18. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt volgens mij 2 minuten...Maar om je te helpen:

    Ga voor dat je er naar toe gaat, heel veel kogels pakken/kopen die ene die in de slobberwijk, ligt bij die oma heb ik gebruikt!!tussen dat blokke ding dat wapen, alsk me neit evrgis M40...

    Ga vervolgens die missie doen en ga gewoon midden op straat staan en knal alles wat beweegt neer, auto helikopters mensen neit zo zeer!Je moet ook veel body armor hebben!!En af en toe een politie ventje af knallen want dan komt er meer politie....Zo heb ik het gedaan en had nog 1 minuut en 4 seconde over!!
     
  19. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    veel cops killen en die politiehelicopter ook neerhalen, dan komt er veel chaos bij*)
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    deze is zeer makkelijk:

    Pak zo'n stoere bike van die buiten staat (zorg dat je een uzi hebt met genoeg ammo). Ga gewoon in de buurt rondrijden
    en schiet op auto's van achteren (op de kofferbak). De meeste auto's geven je drie 'bliepjes' (balk gaat voller) voordat deze in brand vliegen. Herhalen todat je balkje vol is.

    Eitje :D
     

Deel Deze Pagina