weet iemand waar je in vice city een watervliegtuig kan vinden of een ander vliegtuig een helicopter is wel leuk maar een vliegtuig natuurlijk veel meer
Voor de watervliegtuig moet je eerst de InterGlobal filmstudio kopen op Prawn Island. Daar moet je dan een missie mee doen en daarna kun je hem vrij gebruiken. Je hebt ook nog de Dodo. Dat is dat kleine rotvliegtuigje dat ook in GTA 3 zat en die vind je natuurlijk op het vliegveld. Edit: Foutje! De Dodo zit helemaal niet in GTA Vice City. Er is echter nog wel zo'n op afstandsbestuurbaar vliegtuigje, maar dat bedoel je natuurlijk niet.
shoreside vale.... als je de brug af komt naar links (dan kom je bij het vliegveld....) en daar moet je gewoon een beetje gaan rijden als je een rood vliegtuigje ziet kan je instappen (maar hij vlieg maar 5 sec)
116 pagina´s gelul over een stuk antiek.....jammer dat de xbox altijd laat is met spellen...op halo na dan
wat een bullshit, wtf maakt het uit dat het spel alweer 1 jaar in de winkels ligt, is het nu kut ofzo?
Dat heb je mij niet horen zeggen...Alleen had ik beide al uitgespeeld toen de eerste pixel nog geport werd voor de xbox...Ik vond het juist een leuk spel en had het liever op de bank gespeeld als achter de pc,neemt niet weg dat een spel als gta weinig replay waarde heeft voor mij persoonlijk en ik het dus zeker niet nogmaals ga uitspelen.Dat noem ik kut.
dan ben jij een van de weinig die er zo over denkt. @The_guardian: je kunt langer vliegen, er is een manier. Hij staat op gamefaqs.
Sorry verkeerde post: Waarschijnlijk weet je niet dat antiek ontzettend waardevol is? GTA rules, vroeger en nu...
Ik ben nu met GTA 3 bij die missie dat je Phil moet helpen. Best lastige missie moet alleen nog ff goed de rocketlauncher onder de knie krijgen.
Zal ik je eens wat vertellen, ik had het spel al bij de release van de PS2 en ik heb het nu net op de Xbox uitgespeeld. Blijft gewoon een fantastisch spel omdat er zoveel vrijheid is. Ik ga nu voor de 100% en ben al aardig op weg (alle rampages en packages al gehaald)
Begrijp me niet verkeerd...Ik heb het hier niet over de kwaliteit van het spel ik heb het over het feit dat de xbox releases erg lang op zich laten wachten. Kijk maar naar Mafia bijvoorbeeld (waarom is de ps2 versie wel uit en de xbox versie niet ? terwijl een port van pc>xbox mij waarschijnlijker lijkt dan pc>ps2 ,toch?) En nadat ik de laatste missies had gedaan vond ik voor de 100% gaan een erg tijdvullende bezigheid iets wat ik liever aan een ander spel besteed,maar dat is puur persoonlijk.
De 2e bikerboys missie.Ik krijg het niet voormekaar.Hoe moet ik zoveel mogelijk chaos veroorzaken in 1 1/2 minuut?Heeft iemand een hint?
Je hebt volgens mij 2 minuten...Maar om je te helpen: Ga voor dat je er naar toe gaat, heel veel kogels pakken/kopen die ene die in de slobberwijk, ligt bij die oma heb ik gebruikt!!tussen dat blokke ding dat wapen, alsk me neit evrgis M40... Ga vervolgens die missie doen en ga gewoon midden op straat staan en knal alles wat beweegt neer, auto helikopters mensen neit zo zeer!Je moet ook veel body armor hebben!!En af en toe een politie ventje af knallen want dan komt er meer politie....Zo heb ik het gedaan en had nog 1 minuut en 4 seconde over!!
deze is zeer makkelijk: Pak zo'n stoere bike van die buiten staat (zorg dat je een uzi hebt met genoeg ammo). Ga gewoon in de buurt rondrijden en schiet op auto's van achteren (op de kofferbak). De meeste auto's geven je drie 'bliepjes' (balk gaat voller) voordat deze in brand vliegen. Herhalen todat je balkje vol is. Eitje