En ik meld mij weer eens af, (was toch nog niet officieel dat ik mee ging). Ik ben uitgenodigd voor een vuurwerkshow en daar ga ik toch net iets VEEL liever heen dan een Lan-party....alleen dat vuurwerk is 4 uur heen en 4 uur terug rijden . Maar iig veel plezier allemaal bij de LAN.
Vuurwerkshow... vuurwerkshow??? Hahaha.... Geef toe dat is alleen omdat je met een meisje gaat toch? haha Voor het echte vuurwerk zul je toch in rotjeknor moeten zijn. O en ik neem m'n tv/xbox/games/hub en alle nonsense natuurlijk ook even mee. Ook de non link games zijn leuk om mee te nemen voor in de pauze peoples... gooi gewoon als je komt zowiezo al je games even in een tassie, wie weet loopt er iemand rond die nu net die game even een keer wil proberen... altijd leuk.
Natuuuuuuuuuuuuuuurlijk mag je komen Geef dan nog even aan of je misschien of ZEKER kan komen ok greetzzz Martin p.s. Macouno, met hoeveel personen ga je komen?
aah help, ik wil meedoen en mischien iemand(en) meebrengen. Zijn er nog plaatsen vrij?? Ik kan een xbox, controllers, games en mischien een klein tv'tje meebrengen.
ok relaxed, ik zit een beetje rond te vragen of meer mensen willen komen we willen natuurlijk de 50 halen. Maar komen die verpleegsters wel? Dan kan ik ze makkelijker overhalen
Euh... Zijn toeschouwers ook welkom? Bijvoorbeeld toeschouwers die de 50 al over een jaar of 4 halen? Lijkt me wel gezellig om te komen buurten en een beetje de sfeer proeven, maar zal niet gedurende het hele event blijven als ik kom...
Gewoon komen... de meeste zijn eind 20 of in de 30, dus je hoeft niet bang te zijn dat het een kinder bijeenkomst zal zijn
Ik doe m`n best wat betreft die "verpleegsters" whahaha Toeschouwers zijn natuurlijk ook welkom Dus neem ; Vriendin,vriend,pappa,mamma,opa,oma enz gezellie mee Hoe meer zielen...... des te meer te fraggen *zucht* .... nog 4,5 week wachten maar dan word het
Een goeden avond! Goed nieuws uit Zwolle! Ik heb even overlegd en er komt 5 man die kant op om eens ff lekker te knalluhh. Ik kom samen met Blue Flame, Slayer, The Storm en Chucky. We nemen mee: - 3 xboxen - 2 tv's - BIER - 1 switch plus wat netwerk kabels van 15 en 25 meter. Heeeel misschien neem ik ook nog wel ff de beamert mee van me werk. Drie keer raden wie er dan geen tv mee nodig heeft....... Mocht er nog meer nodig zijn dan horen we dat wel. Groeten uit Zwolle!
Slayer is ook weer van de partij, zou voor die tijd eens even wat oevenen het meeste wordt halo denk ik wel gespeeld Greetings Slayer.
Denk ook even aan verlengsnoeren, dat zijn namelijk meestal de dingen waar niet aan gedacht wordt en vaak een tekort aan is. Ps Martin het kaartje staat op de site.
Zou wel erg handig zijn ja Thanx Jeroen Ik heb hem gelijk even in m`n eerste post geplaatst. Als er nog steeds dingen onduidelijk zijn.... vraag het me dan via mail ! mijn mail Martin