Prince of Persia | Alles wat je over deze game weten wil:)

Discussie in 'Algemeen' gestart door haantje, 19 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zag dat er nog geen Prince of Persia thread was in dit gedeelte van het forum dus hierbij open ik hem;)
    Ik zit nu bij een plek dat je op dat hoge beeld omhoog moet klimmen (2% van de game pas) ik vind dat springen en dan met A de hele tijd verder omhoog springen erg moeilijk wil me ook niet lukken:'-( ik ga zo wel weer ff proberen misschien iemand een tip?:p :)

2. Bun

Bun gallie

Leuk Bevonden:
    1
    goed timen, net voor de muur waar je tegen komt moet je springen en de kant waar je naartoe wilt tegelijk indrukken. Als je dit goed timed lukt dat vrij simpel
    succes!

3. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    mm ok bedankt!:)

4. J_Star

J_Star Your God

Leuk Bevonden:
    0
    als die kut gcshop nu eens opschiet leek heb gepreordert en dan heb ik mijn spel niet eens op de dag dat moet!

5. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    mm ik had hem ook gepreordert en wel vandaag binnen...

6. s-xboxer

s-xboxer KOTOR II

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em ook ge-preorderd en gelijk vanmiddag binnen gekregen. Ik dacht dat ie pas rond 21 februari uitkwam. Dus ik was helemaal :) toen ik em zag liggen thuis :)
    Het is trouwens een hele vette game. De graphics zijn super net zoals de moves.
    Cker een aanrader! (Natuurlijk bij GCShop.nlO-) )

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Er is ook nog geen topic over de Zuid-Afrkikaanse hanglul Indianen, is dat een reden om iets te openen :confused: :p

Er zijn nu 2 topics over PoP, 1 is meer dan zat en aangezien deze het kleinst is gaat dees op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina