ShellShock: nam '67; een shooter met Hollandse kern... In ShellShock: nam '67 begin je als rookie en werk je jezelf op tot ware soldaat, met maar een doel: "Overleven". Niks medailles, honors, promoties......het enige waar je je grotendeels op moet focusen = " To save your ass!" Het spel zal het daglicht zo rond de zomer zien, nog even wachten dus
Als ik kijk naar Killzone denk ik echt wel dat deze shooter origineel uit de hoek zal komen, onder meer door de echt realistische grimmige aanpak (volwassen)
pics zien er niet uit, bovendien heeft een nederlandse maker nooit genoeg geld om er iets moois van te maken voor de zomer. er moet nog zo f*cking veel aan gebeuren. ik hep de moed voor dit spel al bijna opgegeven... maar ik wacht geduldig af want ik vind het wel tof dat dit nou ewindelijk geen ww2 shooter maar een (Viet)nam shooter is.
het lijkt me een erg vet spel, alleen even wachten op het eindresultaat. en als een game uit nederland komt hoeft het nog niet meteen slecht te zijn. nederlanders denken van wel (davilex, the horror) maar uitgevers kijken alleen naar geld en niet naar geschiedenis
Ja inderdaad noem mijn 1 goede vietnam shooter want rising sun slog echt nergens op hopen dat deze wat beter wordt maar zo als ik het nu zie lijkt hij al beter nu maar hopen dat de gameplay goed is.
Dit spel lijkt me niets, Killzone lijkt me wel iets maar dat is voor de ps2. Geef mij maar liever Halo (2) (ook al is dat niet in Vietnam/verleden)
goed lijkt me echt een vet spel, hup holland hup het wordt ook niet zo'n brave amerikaanse shooter, zo van auw ik ben in me been geraakt, maar je ziet niks. bij de screens staan wat plaatjes met afgerukte benen en ook die opgehangen gasten. der was pas ook iets over op NOVA en het wordt wel een vrij heftig spel.
... Jah heb ik ook gezien op NOva Dat ze die gun gingen laden met het geluid van een niet machine Ik koop m dus niet, want ik kan het niet meer normaal spelen zonder te denken aan een NIETMACHINE noooooooooooooooooooo!!!!
Jammer dat het third person is, ik zal het alleen kopen als het heel goed blijkt te zijn.. Men of Valor lijkt me wel wat, maar ik heb nog m'n twijfels (aan de kwaliteit).
heb wel vertrouwen in dees, lijkt me wel beter dan Man of Valor. Ik heb wat screens en filmpjes te zien en die grimmige sfeer is toch wel erg vet hoor, past ckr bij de soort game. Bij Man of Valor daarentegen heb ik zoiets van: ja, vivendi, kruip maar weer lekker terug in je ontwikkelingshok want dit is niks.
Ik hoop dat dit spel goed uitpakt. Niet alleen omdat ik fan ben van Oorlog spellen ( dus ook vietnam ) maar ook omdat deze nederlandse ontwikkelaar het verdient. Met de aankomende top titel voor de ps2 killzone. Hoop ik dat ze het er met dit spel ook goed afbrengen. Het is tevens de laatste titel voor de xbox, dus laten we hopen dat het een goed spel wordt. De screenshots zien er een beetje grimmig uit, maar we will see wat het wordt. Ik wacht rustig de reviews af