Dungeons and Dragons Heroes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dark Shadow, 26 nov 2003.

  1. Dark Shadow

    Dark Shadow Active Member

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    1
    Hey heeft iemand deze game(Dungeons and Dragons Heroes) zo ja wat vind je er van en waarom? Het lijkt me vooral leuk om met meerdere mensen te spelen.
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik ken het hele spel niet.

    Vertel er eens iets meer over?
     
  3. DeYous

    DeYous xbox rules

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    1
    vette game, vooral met meerdere luitjes! eindbazen zijn ook cker vet!
     
  4. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat spel is toch ongeveer zoiets als Gauntlet?
     
  5. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Het enige wat ik er van weet is de preview van xbw zelf

    klik

    Maar volgens mij werd hij niet overal lekker ontvangen.
     
  6. _AnGeLic_LoTuS_

    _AnGeLic_LoTuS_ Legato BlueSummers

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    tIs een cool spel, wel kort, maar toch wel leuk. Jammer dat't niet live enabled is. kVind het wel leuk omdat je veel moet hack en slashen, enz. En dat je manieren moet vinden om de bazen te verslaan enzo.
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Lijkt mij zeker tof, heb er wel goeds over gehoord. Is globaal te vergelijken met Baldur's Gate: Darkly Alliance en die vind ik erg goed. Deze en BG:DA2 moet ik dan ook zeker hebben.
     
  8. Farting Bob

    Farting Bob Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Multiplayer is erg goed. Kan maximaal met 4 spelers gespeeld worden, wij spelen het met 2 mensen. Da's dubbel zo leuk, want dan kunnen we het spel nog een keer uitspelen met karakters die we nog niet hebben gespeeld. Speelt precies hetzelfde als Baldur's Gate Dark Alliance.
     
  9. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nu zo'n drie weken en het is wel een gaaf spel. Het lijkt inderdaad erg op Baldurs gate. Ik zal een aantal punten aangeven die mij zijn opgevallen:

    - 'houdbaarheid'van het spel is behoorlijk goed. Zo kun je 4 characters kiezen (cleric, sorceress, fighter en thief), die ieder hun unieke eigenschappen hebben. Zo krijg je per level up een aantal punten die je kan toekennen aan krachten en aanvallen.
    - Tussenfilmpjes (van de tussenbazen) maakten indruk op me.
    - Ook is er een behoorlijke variatie aan wapens en armour.
    - Ik had, voordat ik het spel kocht, overal gelezen dat het spel op single player te moeilijk is. Geen idee hoe ze daarbij gekomen zijn. Na een half uur spelen heb je zo veel geld bij elkaar gespaard dat je met 60 health potions op zak kunt verder vechten. Ook zijn die potions heel snel en gemakkelijk te gebruiken.
    - Ik heb van de week voor het eerst echt geco-opt en dat was nog veel gaver dan single player.

    Een paar wat mindere punten van het spel vind ik:
    - Het had allemaal wat diepgaander gemogen. Hiermee bedoel de verschillende eigenschappen die je kunt kiezen, hadden allemaal wat indrukwekkender gemogen (behalve de meteor storm van de sorceress). Ook vind je wapens/armour met speciale eigenschappen, bijvoorbeeld fire damage ofzo, maar dit had veel beter uit gewerkt kunnen worden zoals bijvoorbeeld in diablo (hierin vind je pas echt unieke wapens/armour)
    - Afwisseling in de levels had ook iets meer gekund, en dan bedoel ik de variatie in vijanden. De levels zelf zijn wel erg goed uitgewerkt vind ik.

    Al met al vind ik het spel niet tegenvallen; het speelt lekker (perfecte besturing) en is verslavend. Co-op is echt tof en het cijfer van een 8 (wat het bijna in elk blad/site krijgt) is precies goed.

    Heb je nog vragen over het spel, just ask.
     
  10. scweek

    scweek Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil even op het verhaal ingaan van wc-bril,
    dat van de wapens en armours, er zitten natuurlijk niet zoveel speciale eigenschappen op een armour, maar dat je geen speciale kunt vinden vind ik echt onzin!
    Ik heb laatst nog een plate armour gevonden met +5 ac +4 strengt +3 constitution, + 5% critical dmg en +5% healt generation.
    Wel speciaal dacht ik zo. die kun je niet kopen en vind je niet gauw.Voor de verderrest ben ik het helemaal eens met wc-bril.

    Wanneer komt de review op de frontpage eigenlijk?
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2003
  11. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook niet getikt dat je geen speciale kan vinden, alleen dat het beter uitgewerkt had kunnen worden. Het zijn niet van die unieke wapens/armour met eigenschappen waar je wakker van ligt, zoals bij diablo...:{
     
  12. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het uitgespeeld. Het is beter dan de eerste Baldur's Gate op de Xbox. Alleen al de mogelijkheid tot inzoomen. Verder vind ik de wapeneffecten veel beter. Leuk is dat je met alle karakters apart kunt spelen en dat ze zich heel anders gedragen. Aan het eind had ik tegen de 3.000 kills!, elke kill 3 tot 5 keer op knopje......dus dan weet je wat je moet doen.
     
  13. Devil's Elite

    Devil's Elite Bad-ass Gamer

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe is het nou vergeleken met baldur's gate dark alliance 2 dan? dies toch net ff iets beter dan BGDA 1 namelijk... (en als je het enchanted wapensysteem van BGDA2 slecht vindt ben je achtelijk want die is kei goed uitgewerkt...)
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik vind hem goed, maar vind BG: DA toch beter. Werd meer in het verhaal getrokken lijkt wel en opbouw sterkere armour en wapens vind ik beter evenals upgrades voor spreuken. Heb BG :DA1, 2 komt nog, en vindt hem ook qua wapens selecteren wat lekkerder spelen.
     
  15. GrafX

    GrafX _.-|[ GX ]|-._

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb D&D ook uitgespeeld en moet zeggen dat ik hem wat kort vond.. en dat de tussen filmpjes me een beetje tegen vielen.
    Maar voor de rest vond ik het wel GOOD FUN!.. lekker hack'n'slashen enzo ... vooral co-op game is cool... (dan zijn eindbazen ook niet echt moeilijk :D).. BG DA II vindt ik wel beter, maar D&D is zeker niet slecht.... als je van het genre houdt moet je hem zeker hebben.
     
  16. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik ben ook bezig met de game. Het speelt echt zeer tof met 4 player. Het heeft een geweldige interface, mooie graphics en een uitdagende gameplay!
    Maarja ik hoor van iedereen dat t erg kort is...
    Ik ben nu bij de upper graveyard, moet ik dan nog ver?
     
  17. GrafX

    GrafX _.-|[ GX ]|-._

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    nhue.. nog een paar uurtjes :D.......
     

Deel Deze Pagina