Ik kan drukken wat ik wil met L+R of white+black+L+R maar een cheatmenu ho maar..... Kan iemand me uitleggen wat ik moet doen? bedankt
als je kan lezen zie je dat je het in het hoofdmenu moet doen. maar zo erg is het niet hoor ik ben zelf ook ooit 11 geweest
zeg bijgochem ik stel een normale vraag op een normaal forum. Als je geen fatsoenlijk antwoord kan geven hou dan je mond dicht. Ik ben niet een van je leeftijdgenootjes. Ik ben een volwassen vrouw van 39 en niet gediend van dit soort reacties!
Ben het eens met stirit. Bied hulp op normale wijze zonder denigrerende intonatie aub. Of reageer niet, kan ook. @stirit Weet niet precies welk probleem je hebt met het invoeren van cheats, maar het moet in op de wijze zoals hier staat vermeld. Leuker is de walkthrough erbij pakken denk ik...
Bedankt, dit zijn nou reacties waar we wat aan hebben nietwaar? Mijn vriend is een verstokte xbox speler maar de sims gaat hem toch iets te ver haha, dus die mag ik alleen oplossen maar ik ben nog een xbox groentje dus vandaar. Hartelijk dank voor de tips.
Ok ik heb wel verkeerd ge'antwoord mijn excuuses hiervoor. ( wou het eigelijk "anders" overbrengen ) maar hier had ik het gevonden