broken sword 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door nusti, 20 nov 2003.

  1. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    ik heb even met de zoekfunctie iets over deze game te vinden maar kan niets naar mijn tevredenheid vinden. Mijn vraag is of iemand deze game heeft gespeeld en hoe die is. Ik heb ook nog geen xbox reviews kunnen vinden. Het gaat mij vooral om de gameplay en de moeilijkheidsgraad van de puzzels en wat voor puzzels dat het zijn (hersenkrakers of rondrennen en iets toevallig tegenkomen)
    Ik ben echt al lang aan het wachten op een spel van het niveau grim fandango of monkey island en hoop eigenlijk dat dit de game is, maar voordat ik weer een hoop geld uitgeef zou ik graag wat van jullie meningen willen horen

    bij voorbaat dank
     
  2. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    niet voor xbox omdat ie nog niet uit is. Wat rick bedoeld zijn previews alleen worden die 'gerate' door de lezers.
    Maar je moet wel die site in de gaten houden voor deze game want die zoekt alle reviews op.
     
  4. DouNiu

    DouNiu Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is, is ie wel uit voor de Xbox (alleen in VS nog niet)....

    Krijgt in vrijwel alle reviews hoge scores, kijk hiervoor bij Gamerankings voor de PC versie....

    Komt zeker in mijn gamescollectie!
     
  5. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    ik HEB hem al gezien in de winkels wil ook wel eens weten of het een goed spel is.
     
  6. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    goed pc review gelezen en ik moet nu nog beslissen of ik hem ga kopen of huren.
    Of ruilen met iemand die hem heeft uitgespeeld, of eerst kopen en dan ruilen.
    anyway ik ga hem spelen.
     
  7. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb de pc review ook even gelezen en de game komt er idd erg goed uit, met 1 minpunt (dat helaas voor mij erg meeteld), de puzzels zijn niet al te moeilijk en voor ervaren adventure spelers erg makkelijk te doen....volgens de review........nu slaat de twijfel toe.....ik denk dat ik hem eerst huur, maar ik ga hem zeker spelen
     
  8. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt het wel een cool spel geen spijt van deze aankoop, en GELLUKIG geen myst puzzels, gewoon logisch nadenken.
     
  9. Homer Simpson

    Homer Simpson freaXbox

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em ook. En ik moet zeggen dat ik em wel erg leuk vind.
    En wat ze zeggen over te makkelijke puzzels, i.m.o. onzin. Had, en heb, et er af en toe best moeilijk mee. En dit is dan toch egt niet de eerste adventure die ik speel.
     
  10. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    heb hem gespeeld maar damn wat saai
     
  11. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    @homer simpson - is denk ik een te moeilijk spel voor je
     
  12. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    De Broken Sword serie saai?!?? Pffff......... :+ 8)

    Ik kijk personlijk erg uit naar dit dee van deze geweldige serie.
     
  13. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles behalve saai, het verhaal is goed de puzzels zijn niet te moeilijk of te makkelijk (dat gelt dan voor mijn) Graphics zijn goed maar het is alleen jammer dat je niet rond kan kijken.
     

Deel Deze Pagina