rainbow six 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door montana, 12 feb 2004.

  1. montana

    montana sam

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    rainbow six 3
    ik heb wat tips nodig om old city door te komen het is niet dat ik de weg niet kan vinden maar ik vind het zo moeijlijk wat zijn goeie savepoints en vonden jullie het ook zon moeijlijk level
     
  2. Durk

    Durk Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Old City:confused: Ik snap niet welk level je bedoelt.
     
  3. montana

    montana sam

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    het level voor alcatraz
     
  4. Durk

    Durk Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    O ja, vond het level niet zo heel moeilijk. In de straten moet je gewoon van ver af de terroristen neerschieten. Daarna kom je op een plein daar zitten zo'n 15 terroristen. Ze zitten overal kijk vooral goed op het dak. Daarna als je teammaat nog leeft moet je een gebouw binnen treden met je teammaat en ene vent redden die door 2 terroristen gegijzeld is maar er zitten nog meer terroristen in het gebouw.

    Als je de straten gehaald heb zou ik saven en als je het plein gehaald hebt saven. Ik hoop dat ik je zo wat heb geholpen.

    Ik ben nu in Alcatraz, als je Old City moeilijk vind dan heb je Alcatraz nog niet gezien.

    Succes
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2004
  5. montana

    montana sam

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    gaat boven verwachting erg goed zit aan het einde van het level
     
  6. GrafX

    GrafX _.-|[ GX ]|-._

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    GX zit nu bij 1 of andere parade... K*#&$ level.. ga steeds dood ... en kom maar niet verder... *zucht* .. en daar gaan we weer.............
     
  7. ricorulezzz

    ricorulezzz rico ruled op xbox

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand toevallig hoe je voor bij het level moet komen waar je alleen met eddie price meegaat???
    alvast bedankt!
     
  8. Capt. Picard

    Capt. Picard Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me helpen met Rainbow six 3?
    Ik zit in een level waar je alleen een handpistooltje hebt en niemand mag neerschieten, want dan is je mission failed.
    Alvast bedankt.

    PS. Alcatraz is behoorlijk simpel hoor bij de douches een keer naar voren rennen en weer terug en laat je teammaatjes alles doen. _O_
     
  9. GrafX

    GrafX _.-|[ GX ]|-._

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Cap. dat level is niet zo heel moeilijk.... je moet gewoon rustig je tijd nemen om er door heen te komen, lekker rustig niet te snel gewoon easy does it... op een gegeven moment mag je namenlijk wel je gun gebruiken.. maar dan nog steeds nice and easy.....

    And alcatraz gewoon smoke bombs tussen de douches gooien,je team m8s erheen sturen... dan erdoor heen rennen.. op een strategische plak achterin staan.. infrared aan zetten, zoomen.. en alles wat je m8s niet neer schieten of kunnen zien.. gewoon weg knallen... easy as that. :D
     
  10. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Eh... Welk level is dat?

    En ja, voor Parada heb ik niet echt tips, het is echt een doorsnee level, alleen het stukje op het plein in moeilijk, bij de carnavals karren.. Zorg dat je teamgenoten je goed dekken en dat je de mannetjes uit die uit de wagens komen op tijd hebt.
     
  11. ricorulezzz

    ricorulezzz rico ruled op xbox

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0

    ik weet niet meer hoe het lvl heet maar op het begin sta je op zon soort kasteel en dan moet je met een trap en als je beneden bent ziet er een mannetje met een sniper in het raam
    weet je nu welke ik bedoel en zo ja kun je me dan verder helpen???
     
  12. GrafX

    GrafX _.-|[ GX ]|-._

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    dat level is niet echt heel moeilijk.. wat je moet doen is een gun selecteren die 3,5x zoom heeft.. en gewoon rustig al zoomend door heen lopen.. eerst gast onderaan de trap met een zoomed shot omleggen .. daarna rustig naar beneden en die gast die naar binnen rent omleggen.. dan de gast bij de fontijn met een zoomed shot omleggen.. eddie naar het schuurtje sturen en dan die gast achter het raan omleggen met een zoomed shot, heb eerste gedeelte klaar... dan rustig het hoekje om.. en de gast boven in achter het raam omleggen..... kortom rustig alles zelf doen.. met veel zoomen.. en goed mikken... af en toe eddy gebruiken maar vooral om vijanden af te leiden ... als je binnen in het gebouw bent.. dan is het a walk in the park.. :D
     
  13. ricorulezzz

    ricorulezzz rico ruled op xbox

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ik kom niet voorbij het park.
    ik ben er een paar x voorbij geweest maar zonder eddy en weinig leven !
     
  14. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds kort ook RB6, ik zit nu bij de derde missie in de Oil Refinery, ik heb nu de 2 bommen onschadelijk gemaakt, echter nu moet ik de directeur vinden van het complex ..... Echter het complex lijkt uitgestorven ..... ik loop alleen maar rondjes en kom niemand meer tegen .....

    Zoek ik nou slecht of is er een verborgen ruimte ofzo ? :confused:
     
  15. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zoek jij gewoon slecht, want een verborgen ruimte is er niet. Kun je meschien zeggen waar je precies bent? Als ik dat weet dan kan ik dat level straks even spelen en kijken waar je heen moet.
     
  16. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik loop elke keer terug van de locatie waar je al die gasflessen hebt en de 2e bom onschadelijk moet maken. Als ik terug loop kom ik altijd weer buiten terecht.

    Ik zal straks nog een keer zoeken, ik word er gek van !
     
  17. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Het level heet trouwens Old City, in Hebrovnik Croatie (je moet toch wat doen als er een laadschermpje is)

    Maar bij dat pleintje, moet je je gewoon goed opstellen, heel rustig aan doen, en zorgen dat eddie je dekt. Je kan eddie bijv achter je zetten, en zelf door het hek kijken. Jij kan dan daar tegenstanders neer knallen, eddie kan mensen van de zijkant neerschieten. Vergeet de gasten op het dak en de toren niet!

    suc6
     
  18. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ik ben eruit (level: Oil Refinery), wel een cool einde van deze level ! Heb deze wel 10x over gedaan.

    :9
     
  19. GrafX

    GrafX _.-|[ GX ]|-._

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Gx is ook eindelijk door de parade heen... K|_()T3 level... maar goed we gaan weer vrolijk door :D.. eindelijk achter el presidente aan :D...
     
  20. tijmsja

    tijmsja Tijmen

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    jo ik vroeg me af of deze game te spelen is op de Xbox 360? zat er laatst weer is aan te denken en vind het echt een geniale game :D Jammer dat je het niet meer multiplayer kan spelen.. net als Ghost recon 2 trouwens :mad:
     

Deel Deze Pagina