[VRAAG] Surround Sound :D

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tival, 20 feb 2004.

1. Tival

Tival Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    Ikkes.. ben dus vlgnd week jarig ergens. en ik krijg van iedereen een shitload aan money.. dus ik wil een 5.1 surround set kopen voor mijn xbox en nog meer leuke dingen.

Dus mijn vraag wat is de goedkoopste/of duurder en kwalitatief hoog DD 5.1 set voor de xbox, ik heb daar dus een ... advanced scart cable voor nodig ( ja dat wist ik al), en is er nog meer leuke dingen om je xbox uit tebreiden?!

Alvast bedankt!

Budget rond de 300!

Laatst bewerkt: 20 feb 2004
  2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Voor een beetje goede ben je al snel rond 150 euro en hoger kwijt. Ligt eraan wat je budget is en grootte van je kamer enzo. (in kleine kamer heeft het niet veel zin om een dure set neer te zetten, terwijl in grote woonkamer een goedkope set weer minder is). Verder zou ik je aanraden om de centrale dolby surround vragen thread te kijken of de faq daarover.

Verder uitbreiden van de Xbox zou ik niets voor weten.

3. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    logitech setje de een na beste verstie is iets van 220 euro en heeft dolby digital

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Creative heeft een vet goede ;) voor 185 euro heb je ereen...

kweet niet welk nr het is, staat in de laatste PU

5. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Creative 5500D

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    als je de zoekfunctie gebruikt zie je dat er nog veel meer mensen zijn die ook naar een goed box setje zoeke :cool:

7. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    5500d is kut, 5700 is beter (creative)

8. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    aiwa 6*100 Watt, let er wel goed op of er wel een optische ingang op zit!
    want er moet ook weer een optische kabel van advance scart naar optische ingang versterker8) 8)

9. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Vraagt hij daarna? NEE! :mad:
    Zeg het dan ook niet, de 5700 is €100 duurder, en heeft dezelfde boxjes als de 5500D, dus zit het verschil alleen in de decoder.

Voor jouw budget kan je het beste de Logitech, Z-680 halen, je zou wel goed moeten zoeken om deze voor €300 te vinden, anders heb je hem voor €350 zeker wel, denk ik.

Een prijsklasse lager (tevens ook instapprijs voor DD op je xbox), zijn de Creative Inspire 5.1 5500D, en de Thrustmaster 5.1 ofzo.

Je moet in iedergeval kijken dat er een decoder bij zit, of een optische ingang. Dan zit je zowieso al goed.

Je kan ook de zoekfunctie gebruiken, dan vind je wel wat meer van dit soort threads, en daar kan je vast nog wel wat meer informatie uit halen.

Succes met je zoektocht _O_!

10. Yahiko

Yahiko gamed.nl

Leuk Bevonden:
    0
    GD580 heb em nu aan staan ;)

Deel Deze Pagina