1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Driv3r

Discussie in 'Algemeen' gestart door XBOXLIVE!, 23 dec 2003.

  1. bass

    bass bass ...®

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk egt dat dit een toppertje gaat worden, heb gister ff die trailer bekeken en dat sfeertje spreekt mij wel erg aan, ook de gfx zijn cker niet slecht

    :D:D deze komt er zeker bij mij in
     
  2. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb ook ps2 en xbox screens gezien maar er is echt wel degelijk veel verschil in de graphics.

    De xbox versie ziet er echt gewoon minstens 4x mooier uit.

    De gameplay lijkt me wel vet maar kan het niet vergelijken met GTA: San Andreas ( omdat deze namelijk nooit uit zal komen :p )

    Maar het is wel ongeveer hetzelfde concept en met xbox live optie wordt die een super vet spel ( maar ja ik denk dat er geen xbl in zal zitten )
     
  3. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    In Driv3r zitten fietsen, staat op hun site.
     
  4. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja en motopeds enzo :D nja ik kan inelkgeval niet wachten om dit spel te spelen!
     
  5. webkem

    webkem Active Member

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet, ik zat al te hopen na driver 1 dat er in het 2e deel een motor zou zitten maar die komt nu dus wel. Het 2e deel viel me eigenlijk een beetje tegen...
     
  6. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    en in Driver 1 en 2 zaten geen kartels wil je zeggen?
     
  7. Fobie

    Fobie Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    De meningen zijn blijkbaar verdeeld. Ikzelf verwacht er veel van, gewoon al omdat ik verzot ben op GTA en dit toch op het eerste zicht veel gelijkt op het laatstgenoemde spel. Hopelijk wordt het een knaller.
     
  8. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit jaar komt in ieder geval Driv3r, the getaway2 (hoop dat die mooier,fijner en beter speelt dan deel1) en GTA: san ... dit zijn goede tijden voor gamers:)
     
  9. Evo 8

    Evo 8 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel Racegames dit jaar; genieten!!!

    Tis te hopen dat ze bij Reflections een einde hebben gemaakt aan die verschrikkelijke pop-up. Alhoewel ik denk dat de ps2 er nog steeds moeite mee heeft.
    De x-box vast niet,anders hebben ze het zeer slecht gedaan.
     
  10. Robbertus

    Robbertus X B O X

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    11
    In driv4r kan je ook met helis hoop ik 8)
     
  11. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    driv4r? (driver 4)??:{

    man, driver 3 is nog niet eens uit...
     
  12. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten wel die missies wat meer varieëren want in driver 1 en 2 waren die missies bijna allemaal het zelfde (rij daar heen haal die breng hem daarheen of rij die auto aan gort dant was het wel zo'n beetje) op zich wel leuk maar niet 30 missies lang hoop dat deze wat meer variatie inzit.
     
  13. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    IK heb uren lang driver 1 en 2 op mun psxje gespeeld, ikw as er neit van af te slaan!Hoop dat een gta beater wordt, en in XBM, was er iets van vergelijken...in het begin had ik niet eens door dat de ene een game was en de andere eene chte foto, dus zie maar hoe mooi de grfx wel niet zijn!!
     
  14. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    driv3r wordt volgens mij gewoon een gta-kloon zoals Mafia. Enige verschil tussen deze gamez, is de locatie en tijd, voor de rest is het concept gelijk. GTA heb ik een dikke week geleden gekocht en ben em inmiddels al beu. k'hou het toch bij de toppers op live zoals PGR2 en Rainbow hoor. NO MORE singleplayer games
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2004
  15. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Jah maar Driver, is i.t.t. GTA veel meer gericht op het rijden. En dat is (hopelijk) heel goed uitgewerkt. Ook komt het in mijn eigen realistischer over dan bijv. GTA.
     
  16. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    haha, echt een vet spel, het is idd realistischer dan GTA, ook zijn de graphics echt veel beter, kijk maar in XBM van deze maand, die nagemaakte steden zijn nauwelijks van de echte plaatjes te onderscheiden. ik hoop in ieder geval dat je veel vrijheid krijgt en een niet lineaire verhaallijn, dus dat als een missie faalt het spel gewoon doorgaat, maar niet hetzelfde als wanneer ie wel zou slagen.

    anyway een must have_O_ _O_ _O_ 8) 8) 8)
     
  17. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    deze game is zoo vet.... waarschijnlijk wel een gta beater... kijk maar alleen al naar het filmpje :)
     
  18. DonOne

    DonOne |)()|\| ()|\|3

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Driv3r wordt dus echt wel zwaar bruut. Maar je moet dit niet vergelijken met GTA. Driver kwam overigens eerder met de 3d rondje rijden in een stad dan gta, die daar wapens en motoren etc. etc. etc. aan toegevoegd hebben. Het zou voor Driv3r slecht zijn omdat niet te doen, niet omdat mensen het niet leuk meer vinden, maar puur omdat iedereen GTA gespeeld heeft en daar zit het wel in..... Plus de setting, die physics engine en alles is zo bruut mooi uitgewerkt!!!! Film-editor mode, alles erop en eraan, waar kun je nog meer van dromen? Je kan vrachtwagens rijden en als je een trailer tegenkomt kun je die eraan koppelen!!! Oude Renault 5'jes naar de klote jagen, vette sportbolides rijden met een REALISTISCH rijgedrag, dus niet alla GTA (Om toch daar maar ff een vergelijking in te trekken!) Deze game laat de driver serie herleven!! MARK MY WORDS
     
  19. Nick666

    Nick666 Punks not deAd!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Driv3r wel een GTA BEATER wordt! Maar misschien word et nieuwe GTA deel wel een héél goed spel. Maar GTA is allemaal et zelfde. Bijna geen verranderingen. Alleen maar: schieten, rijden en missies met vrijheid. Dat verveelt wel heel saai na 4 delen.!
    Ik denk gewoon dat Driv3r het gewoon gaat maken!:9 héél
     
  20. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    dat zeiden ze ook over true crime :cool:
     

Deel Deze Pagina