Ik zag gister deathrow voor 15 euro liggen, is het nog de moeite dit spel te kopen? Ik heb het nooit gespeeld maar het lijkt me wel gaaf. Maar is het ondertussen al zwaar verouderd en zo? Bij voorbaat dank,
Nee, het is het zeker waard. Het spel is heerlijk om te spelen. Ik vind het voor nu nog zeker er goed uit zien. Mijn advies is kopen die handel. Zeker voor die prijs.
meenemen Ik vind het nog steeds een cool spel, zeker voor 15 euro's . Net als Panzer Dragoon etc, gewoon leuke spellen waar je je zeker niet voor schaamt als je ze voor 15 euro gekocht hebt.
Wat de mensen er hier vergeten bij te zeggen is dat je het wel zeker een dag of 2 de kans moet geven zodat je echt de controls onder de knie hebt. Het is niet zo makkelijk op te pikken als bijvoorbeeld een tennis-spelletje of een voetbal game of whatever... Als je begint met spelen, denk je echt... WTF is DIT nou weer!? qua controls dan.... Maar als je het ECHT een kans geeft, de controls leert kennen etc en hoe je een beetje moet spelen, dan is het echt een fantastisch spel! Maar denk niet na het eerste potje; dit is echt bagger! Het duurt echt ff voordat je erin komt, en dat is ook de reden dat het spel zo middelmatig scoorde bij game-magazines, en zo hoog scoort bij diegenen die het echt langdurig speelden voordat ze het een cijfer gaven...
Als zo´n game maar € 15,- kost denk je niet na alleen maar kopen! En zoals al vermeld Panzer Dragoon ook! Een vriend van me had Deathrow en het is een leuke game die helaas niet echt een hoge moeilijkheidsgraad heeft maar ook in de co-op erg leuk.. Heb je het cijfer op XBW niet gezien? Een 9,8 hoger dan PGR 2 (mijn mening onterecht) maar zekers de moeite waard! Hier is de link van de review, klik
Gewoon doen, Deathrow speelt heerlijk, is gaaf tegen of met vrienden, en ziet er nog steeds supergelikt uit, is echt een van de mooiere xbox games.
Het is het cker waard, maar zoals ze al zeiden moet je het eerst ff door hebben hoe het allemaal werkt. Op het begin toen ik hem nog had d8 ik eerst dat je heel wat anders moets doen. XD Had toen nog niks doorgelezen.
kopen die handel echt wel een kicke spel, heb hem nu al iets van 3maanden en moet zeggen damn ben tevreden ermee
Hijs vet he? Mijn favo team zijn tog de Protectors, hun outfit is gewoon vet enzo. ff snel vraagje, bij unlocks kan je verschillende area's openen. Maar je kan er zo rond de 20 openenen maar er staat dat je er 32 kan openen. Hoe krijg je al die andere Area's er nog bij?....
hij is echt zwaar vet heb nu net de pro leage gehaald tegen zulke miners net ik dacht dat ze super sterk zouden zijn, maar 11 - 0 gewonnen door Team KO