Ik vind hem zeker wel de moeite waard. Echt een snelle en mooie action game. Het is niet al te diepgaand maar wel erg challenging. Zeker wel voor veel mensen geschikt.
hij is multiplayer. met iets van 8 verschillende mode's maar je moet ze wel allemaal unlocken. ik zit trouwens vast met Team Sonic! in het level in de jungle met doel : escape the deepest part of the jungle of zo iets moet je van liaan naar liaan vliegen met een crocodil achter je aan. maar het zijn er zo veel en na een tijdje is het gewoon gedoemt te mislukken! zeer irritant maar de game is zeer cool (omega-123 hehe die is zoo grappig)
Het spel is ook gemaakt voor de cube en daarom is die daarop stabieler en beter speelbaar. Ik haal het nog wel een keer, sonic blijft cool Je kunt het spel online wel voor 40 euro halen, zie play.com.
ok heb hem vandaag voor het eerst gegamed en moet zeggen weer een leuke game van sega doet de sonic reeks eer aan
Ik vond de oude Sonic spellen erg leuk, maar dit valt toch tegen. Chaos met drie poppetjes die door elkaar rennen. Dan vind ik Ininja toch veel en veel leuker!
Heb hem ook (review) maar ik vind er echt geen hol aan. Ik vond Sonic Adventures 1 en 2 goed, maar dit kan me echt niet raken. Geen snelheid, slechte controls en een kut camera. En dan ook de hele tijd de stemmen van tails etc erdoorheen !!!!!!!
GEEEEEN SNELHEID???? Het is juist mega snel! Ik hoor juist mensen klagen dat het te snel is! Ik vind het nog steeds een goed spel, kijk niet zo uber super fantastisch als Halo of Sega GT 2002/online maar toch...
Sonic Adventure had meer snelheid dan dit vind ik. Voor mijn gevoel is dit veel trager. Soms heb je even stukjes dat het snel gaat maar het is veel midner spectaculair als vorige delen. Echt zonde
Jah, ik speel Sonic al mijn hele leven, maar sommige mensen die pas met de huidige games in aanraaking komen begrijpen niet dat ik Sonic zo goed onder controle kan houden !