Sonic Heroes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Warrior X, 4 feb 2004.

1. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind hem zeker wel de moeite waard. Echt een snelle en mooie action game. Het is niet al te diepgaand maar wel erg challenging. Zeker wel voor veel mensen geschikt.

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    mijn vader vindt dit leuk dus ik koop'm wel ff :p issie multiplayer ? lijkt me niet (iets van co-op ?)

3. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    hij is multiplayer. met iets van 8 verschillende mode's maar je moet ze wel allemaal unlocken.

ik zit trouwens vast met Team Sonic! in het level in de jungle met doel : escape the deepest part of the jungle of zo iets moet je van liaan naar liaan vliegen met een crocodil achter je aan. maar het zijn er zo veel en na een tijdje is het gewoon gedoemt te mislukken! zeer irritant maar de game is zeer cool (omega-123 hehe die is zoo grappig)

4. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik koop 'm zodra deze afgeprijsd wordt of 2e hands. Dan heb je nooit miskoop.

5. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Kost ie nu gewoon volle mep...dus 60 euro ongeveer..of is het een iets goedkopere?

6. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is ook gemaakt voor de cube en daarom is die daarop stabieler en beter speelbaar. Ik haal het nog wel een keer, sonic blijft cool:+

Je kunt het spel online wel voor 40 euro halen, zie play.com.

7. wodan

wodan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, ik denk dat ik het mij ook ga aanschaffen... kwestie van nostalgie :)

8. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    ok heb hem vandaag voor het eerst gegamed en moet zeggen weer een leuke game van sega :)
    doet de sonic reeks eer aan

9. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de oude Sonic spellen erg leuk, maar dit valt toch tegen. Chaos met drie poppetjes die door elkaar rennen. Dan vind ik Ininja toch veel en veel leuker!

10. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    ininja is niet te vergelijken met sonic maar goed dat is mijn mening

11. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Heb hem ook (review) maar ik vind er echt geen hol aan. Ik vond Sonic Adventures 1 en 2 goed, maar dit kan me echt niet raken. Geen snelheid, slechte controls en een kut camera. En dan ook de hele tijd de stemmen van tails etc erdoorheen :mad:!!!!!!!

12. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb op GameSpot begrepen dat de NGC versie veel beter inelkaar zit dan de andere 2 !

13. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    GEEEEEN SNELHEID????
    Het is juist mega snel!
    Ik hoor juist mensen klagen dat het te snel is!
    Ik vind het nog steeds een goed spel, kijk niet zo uber super fantastisch als Halo of Sega GT 2002/online maar toch...

14. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Sonic Adventure had meer snelheid dan dit vind ik. Voor mijn gevoel is dit veel trager. Soms heb je even stukjes dat het snel gaat maar het is veel midner spectaculair als vorige delen. Echt zonde

15. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Jah, ik speel Sonic al mijn hele leven, maar sommige mensen die pas met de huidige games in aanraaking komen begrijpen niet dat ik Sonic zo goed onder controle kan houden !

Deel Deze Pagina