Spellen als Tomb Raider en Indiana Jones!

Discussie in 'Algemeen' gestart door RexManning, 21 feb 2004.

1. RexManning

RexManning Rexy...you're so....

Leuk Bevonden:
    0
    Spellen als Tomb Raider en Indiana Jones vind ik dus echt fantastich...._O_ ......ben gek op 3rd person adventures als deze 2......maar dat is dus een probleem!;

1. Lara is er niet op de XboX

2. Indi heb ik uitgespeeld

3. What else? Echt geen flauw id welk spel zich kan meten met voorgaande 2 spellen. Weet ook niet waar ik moet zoeken, heb namelijk geen benul van wat voor soort ze zijn. Meestal als je er naar zoekt kom je uit bij "adventures" en dat soort bestempelingen, mijn ervaring is dat het dan óf een soort zelda-achtige spellen, of hackandslash (buffy bijv.) spellen zijn...beide vind ik totaal niet interessant.

Dus....ook ervaringen mee? En.....wie kent ze wel, die retecoole tombraiderachtige spellen voor de XboX....deel die info met me!

ps: ik hoop niet dat dit een "wat vind jij allemaal k*t aan lara en dat soort spellen" draadje wordt...thanx alvast criticasters...

2. PromoStyle

PromoStyle Guest

Prince of Persia

3. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Vexx?
    Mission impossible?
    Shenmue 2?
    Prince of Persia?
    Beyond Good & Evil?

Zijn niet echt van die tomb raiders op Xbox behalve Indiana Jones idd. maarja platformers genoeg :)

4. RexManning

Leuk Bevonden:
    0
    Vexx: Kijk dat is nu de spijker op zijn kop!

Kun je Lara en Indi wel platformers noemen......ik denk dat ze in 2d er niet hetzelfde uitzien als de 3d platformers (aangezien ze allemaal van de platte mario afstammen en indi er toen ook al was in een andere speelstijl)...daarnaast krijg ik zeker niet hetzelfde gevoel bij een platformer waarbij je blaren op je duimen krijgt van de snelle aktie, in plaats van bij indi of lara met zweet op je controller langs een afgrond staat en naar een of ander richeltje/touwtje moet zien te jumpen....misschien moeten ze het soort wel "platform adventures" noemen ofzo, ik weet het niet, maar het kleine maar wezenlijke verschil is dus de bottleneck als ik zoek naar dit soort spellen.

Laatst bewerkt: 21 feb 2004
  5. remco320

remco320 350Z lover

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, en de nieuwe James Bond natuurlijk
    Niet echt een platformer maja, wel third person
    En verder Blinx en Azurik
    Vooral de laatste is heel erg cool

6. il bruto

il bruto Flame Fury

Leuk Bevonden:
    2
    hmmm,nja,begrijp ook wel wat je bedoelt,dude(zeer goeie herinneringen aan t Lara-tijdperk,er zijn er idd weinig of geen in die stijl op de xbox.sleeping dragon/shenmue misschien?

7. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Azurik???
    Die heb ik liggen en ik vind er echt 3x nix aan. Hij vroeg toch om action-adventures? Wat jullie noemen zijn allemaal platformers die alleen draaien om het springen en gekke figuurtjes uitschakelen, terwijl action-adventures meer om het verhaal draaien. Een flink verschil zou ik zeggen...

8. RexManning

Leuk Bevonden:
    0
    @il bruto: weinig of geen ben ik inderdaad ook bang voor...shenmue en broken sword hebben weer geen aktie en....

@eckie: inderdaad de platformers zijn weer te veel van t ren en vliegwerk....dus:

@de rest: ik ben bang voor het feit dat er niets meer ligt in het gat dat er tussen beide soort spellen zit?

Is het dus zo dat geen spelfabricant zijn vingers meer wil branden aan het predicaat "lijkt te veel op lara maar dan anders.." en moeten we dan echt wachten tot Core een lara-achtig spel maakt die ook op de xbox uitkomt omdat ze de door Eidos zijn ontslagen om mee te werken aan toekomstige tombraiders?

En tot die tijd moeten we het dan doen met spellen als 007 die dan 3rd person uitkomen? hopelijk niet....maar ik krijg het vervelende gevoel dat er niets meer onder de zon is....????

Laatst bewerkt: 22 feb 2004
  9. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel... Prince of Persia

Als je van het klim en springwerk in Tomb Raider houdt, met af en toe een beetje vechten, dan is dat echt je game. Goed verhaal, geweldige besturing, mooie graphics, en een gemiddeld reviewcijfer van 93.9%.. wat wil je nog meer?

Laatst bewerkt: 22 feb 2004
  10. RexManning

Leuk Bevonden:
    0
    Zat inderdaad al te wachten op PoP...nu nog even wachten op geld om het te kopen ;) Maar Scotch, je zegt "af en toe een beetje vechten", is dat bij wijze van spreken of echt zo? Want als het te veel vechten is dan hoeft het van mij niet zo....(taktisch vechten ipv hack'nslash)....was al wel vanaf day 1 verknocht aan PoP dus wat dát betreft....

Nog meer suggesties?

11. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Pitfall:the lost expedition en Sphinx and the cursed Mummy.

Deel Deze Pagina