Gevraagd om een advies.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door halo, 20 jul 2002.

1. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste XBOX gamers. Jullie weten al dat ik mijn XBOX verkocht heb, omdat iedereen ging zeiken dat hij een FLOP zou worden en dat er helemaal geen mooiere spellen zouden komen.
    Maar nou heb ik er genoeg geld voor elkaar om een nieuwe te kunnen kopen. Wat raden jullie mij aan, zal ik paar maandjes wachten of toch gelijk weer eentje kopen.
    Alvast bedankt.
    PS. Ik hoorde trouwens ook dat de XBOX verkoopp is gestegen.

2. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Als je op het moment weer games als Halo, Hunter en THPS3 wilt spelen moet je hem zeker nu kopen.
    Ik weet niet of je hem in de winkel gaat kopen of een adv. op xbazar zet?

EN heb je je games ook allemaal verkocht (sorry domme vraag, natuurlijk).

Als je op dit moment echt weer naaar die games verlangt dan moet je de Xbox zeker nu kopen en anders kan je wel ff wachten tot na de zomer.

Trouwens wel een buttactie dat je hem ooit verkoopt hebt]:-

3. xbox

xbox New Member

Leuk Bevonden:
    0

ik geef je gelijk ja want ook al kwamen er geen leuke spellen meer ( ik zeg stel) halo is toch al de moeite waard om een xbox aan te schaffen , toch??

ow tr@m$ het is "verkocht":D :+ :D :+

4. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou niet weten waarom je een paar maanden zou wachten. Hij wordt voorlopig heus niet goedkoper hoor. Kunnen ze weer met een rewardpack actie beginnen.:+ Gewoon kopen die box !!!

5. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    das eigenlijk dom dat je hem weer verkocht had omdat je hoorde dat het een flop zou worden , ik zou hem niet verkopen als de games goed zijn e.d. en denk na : MICROSOFT / Flop ? ... er blijven dan wel (goede) games uitkomen ..en ik ga nooit af ,op wat de massa vind/zegt/doet .. (ok bijna nooit) ..
    Ik vind Xbox goed , games goed die ik heb .. geen reden om te verkopen. maakt niet uit wat iedereen zegt (met zijn Ps2 tjes , toch KEVIN ? ) ( lolz )

6. Highlander

Highlander Hete bliksem

Leuk Bevonden:
    33
    Koop gewoon weer een xbox, je kan wel w88 maar dan is de xbox meschien wel inmiddels geflopt:+

7. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Op dit moment is er een actie aan de gang. Dit houdt in dat je bij aankoop van een Xbox+spel gratis Amped Oddworld of RSC krijgt. Het enige wat je moet doen is een tegoedbon scoren. (deze worden uitgedeelt op de megafestatie en via de PU)
    reden genoeg om hem nu te kopen
    klik ook ff hier

8. Panzerhaubitze

Panzerhaubitze De botte bijl

Leuk Bevonden:
    0
    Op dit forum = het woord verkoopt ook een goed nederlands woord!!!!!!!!!;)

9. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je zegt dat je er spijt van hebt. Gauw opnieuw kopen dat ding.

10. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Komt er niet nog een xbox met goedkopere onderdelen, zodat de prijs omlaag gaat?!

11. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    De onderdelen worden natuurlijk met de tijd goedkoper, maar ik denk niet zo snel, en denk al helemaal niet dat ze andere goedkope onderdelen erin gaan doen.

12. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    wel.. daar was op elke xbox site een nieuws post van! rond september ofzo..

13. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze de XBox goedkoper kunnen fabriceren zullen ze dat geld zeker voor zichzelf houden. En gelijk hebben ze, ze maken al iets van 200 Euro verlies per verkochte console....

14. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Zo, en waar haal jij die wijsheid vandaan?

15. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Nee.. gewoon dat er in september een goedkopere Xbox op de markt komt, omdat bv het onderdeel van de dvd speler 70% goedkoper werd enzo.. en nog wat andere dingen... weet echt niemand daar ook maar iets meer van?

16. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ooit van het woord 'gerucht' gehoord?

17. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vlak na de release gelezen dat ze al verloren op de verkoopprijs van E 479. Dan verliezen ze nu dus op z'n minst meer dan E 180 per XBox. En dat willen ze dan terugverdienen op de spellen. Zo'n ding is gewoon vrij duur om te produceren en te verspreiden. Nintendo maakt ook verlies op de consoles, iets van E 50 of zo.

Deel Deze Pagina