wie heeft er een logisvche verklaring voor het feit dat UBI het GEWELDIG laat afweten in het uitbrengen van nieuwe maps voor R6? IK ben echt uitgekeken op die vliegvelden en garages
Dat vind ik ook enorm jammer, die villa in Caracas (lvl 4) van de singleplayer zou echt perfect zijn voor multiplayer...... Nou ja, er komt wel een nieuwe anti cheat en ELO fix aan
ubi soft is niet de enige die het laat afweten met downloadeble content, bizzare van pgr2 kan er ook wat van, daar is nog nooit een contest van verschenen
Nee, daar zitten we op te wachten.... En idd, voor PGR2 is er ook nog geen content uitgekomen, wordt ook wel eens tijd!
En van Kotor is ook nog geen download content!!!! De bedrijven laten het een beetje afweten..erg jammer
Weet iemand wat over de dc van PGR2? Ze hebben in de showroom 3 gedeeltjes gemaakt voor Xbox live content lijkt me wel dat ze hier ook wat inzetten
Dat hoop ik ook idd. Nou ja..... misschien als Xbox Live 1 jaar is krijgen wij een cadeautje van MS en Bizarre..... nieuwe auto's! (please?)
DLC hoeft toch niet, je betaald voor het spel wat je koopt en niet voor het DLC dat zou ''kunnen'' uitkomen, hun hoeven ook niks te uit te brengen voor DLC, ze ondersteunen het alleen dus dat wil niet zeggen dat er ooit wat komt... deze spellen verkochten zo goed datik denk dat de makers allemaal al aan PGR3 Kotor2 en RBS4 bezig zijn en dat wil ik liever dan dat ze een dom mapje of autotje uitbrengen.
Ubi soft kan het wel, voor Ghost Recon: It zijn volgens mij al 8 downloadable levels uitgekomen... Maar waarneer er weer een nieuwe rbs3 map komt, ik heb geen idee, en zie het somber in...
DICE (MM 3 ) heeft ons aardig wat gegeven, UBI SOFT ook (3 SC levels, RB6 en GR maps) en MS met Links...... Voor de rest is het idd. huilen met de pet op.... vooral van CounterStrike valt het mij zwaar tegen.........
En dat terwijl ons zoveel maps beloofd werd, spelers konden maps maken op de PC en het doorsturen naar valve en MS en als ze goed waren kon het worden toegevoegd via Downloadable content