Zit in dat onderwaterlevel, maar na die bommen te hebben geplaatst weet ik niet waar ik heen moet. Heeft iemand een idee? Ik heb al gelezen dat ik dan twee bootjes moet torpederen. Liggen deze aan de waterspeigel? Of....onder water? Helllupppp!
Als je die bommen plaatst vlieg je toch via die tunnel naar binnen... Dan moet je er via een gang weer uit kunnen... als je die bommen hebt geplaatst moet je ff terug en dan is er geloof ik een zijweg.
Ja, maar dan komen er twee survelliance-onderzeeërs één ervan knal ik af en de andere vlucht weg. Moet ik deze nu volgen en heb ik dan 't level uitgespeeld? ..of gebeurt er hierna nog meer?
Ik vat nog niet helemaal waar je vast zit kun je het iets duidelijker beschrijven ik kan je namelijk helpen!
Nou, als ik die 5? bommen heb geplaatst komen die 2 schepen. Eén knal ik af, en de andere moet ik volgen. Is het hierna afgelopen of moet ik hierna nog meer opdrachten uitvoeren?
volgens mij gaat het dan nog verder, maar ben je in het begin van het spel, of ben je al iets verder. Ik vond dat eigenlijk een saai level.
Ik heb nu één van die bootjes afgeknald en ben die tweede gevolgd, deze gooit onderweg allemaal van die bommetjes af. Hierna kom ik op een soort onderzeeër-basis en moet ik op één onderzeeër een Q-lading plaatsen. (moet er dan nog twee opblazen dus) Ik heb dit gedaan (die eerste dan) en wil daarna verder varen naar die anderen, nu zegt die vrouw dat er één onderzeeër de weg verspert. HOE BLAAS IK DEZE ONDERZEEER UIT DE WEG!?
Die is eigenlijk best wel makkelijk. Je moet je gewoon ergens achter verstoppen en hem afmaken met remote torpedo's. Als je die niet meer hebt of je hebt er te weinig om hem af te maken dan moet je even uit je schuilplaats komen en gewone torpedo's gebruiken en als hij terug schiet moet je je meteen weer verstoppen. p.s. Je signature is te lang. Deze mag maar 5 regels zijn dus zou je hem even kunnen aanpassen aub. Als je je games gewoon naast elkaar zet dan is het wel goed zo. Anders loop je het risico dat een admin hem verwijderd.