frame set ho maak je die nu heb ik bij linkie een frame set gemaakt maar je zie hem niet ik heb het gemaakt met macromedia dreamweaver mx het doet dus niets kan iemand mij helpen het zou er moeten uit zien al bij deze site je zie bij mij dus alleen het midden
Je moet een index pagina maken met de frameset, en in die frameset verwijzen naar pagina's. Als je bijv 2 frames hebt moet je 2 pagina's maken buiten index en daar site in maken. In het geval van xboxlan site maak je 3 frames. Verder kan ik code niet zien van je frameset.
Bij insert >> Frames Dan selecteer je het frame zelf, dan zie je onderaan border staan, je kiest daar yes. Daaronder staat border width, daar stel je de dikte van je frame rand in. Als je wilt kun je je frame rand ook nog een kleurtje geven als je border color gebruikt. Je slaat nu je document op en dan krijg je als het goed is 3 documenten; untiltled-1, untitled frameset-1 en untitled frameset-2. Als je untitled frameset-1 opent in je browser, dan zie je dat er een frame staat Als je het niet helemaal snapt dan zeg je het maar
Kijk even op htmlhulp.nl of handleidinghtml.nl Zo moeilijk ishet namelijk niet. Als je er nog border="0" achterzet zie je die lelijke randen ook niet
Ik heb de topic titel even voor je aangepast. Als je een site wil maken met frames is het aan te raden om een beetje HTML te leren, dus niet met Dreamweaver, maar gewoon in kladblok... aangezien je dan veel meer kan doen. Succes
oke ben Dissecties ( niet zo beetje ook ) en weet pas 4 weken dat er javascript bestaat daarom weet ik er nog niet zo veel van af
http://www.websitemaken.be Dit is een hele goede site, hier kun je html en php leren en als je de uitleg niet begrijpt is daar ook nog een forum waar ze alles wel weten