Je ziet in de topic titel mijn PC is massa traag en nee nou niet omdat ik een Pentium 1 heb nee het is een AMD Atlhon 2800 Maar hij loopt al bijna vast als ik bijv. FIFA 2004 opstart we hebben een netwerk maar ik weet niet of het daar aan ligt ik doe ook vaak alle dingen uit zoals kazaa als ik een spel ga spelen maar dat helpt amper. Help mij ik weet echt niet waar het aan ligt en ik word er super pissig van.
Check ff of je spyware hebt met Ad-Aware en/of Spybot - Search & Destroy. Deze programma's kunnen je pc soms flink vertragen...
Fifa 2004 is een kut spel op de pc, het loopt voor geen meter bij mij ook niet. Ligt denk ik niet aan je pc (is het bij andere games ook).
Ja bij alles zelfs WarCraft 3, en hij draait bijna geen een intro filmpje goed wat. Nog een probleem is dat als ik bij bijv. bij een spel op de cancel button druk als ik bijv. iet wil kopen maar toch niet of toch niet wil onnecten bij battle.net ofzo dan sluit de PC gewoon het spel af en loopt bijna altijd vast (ben aan het zoeken naar die dingen supercharged)
Wat zijn de rest van de specs van de pc? Wat draait er allemaal op de achtergrond? Allemaal dingen waarmee we jou pas echt goed kunnen helpen.
Ik heb zelf ook zoiets gehad, was een programma op de achtergrond wat constant op hol sloeg en daardoor mijn computer flink traag maakte, was bij mij een programma voor m'n logitech toetsenbord "Itouch". Moet je ff je task manager opstarten van tevoren en dan kijken of hij iets vreemds aan geeft, misschien kan je zo achterhalen wat er aan de hand is.
Ik heb ook een AMD Athlon 2800+ en in het begin was die ook heel traag , maar toen ik de nieuwste driver van mijn videokaart installeerde deed ie het weer goed. Ik denk dus dat het aan je videokaart ligt, aangezien het hier voornamelijk met spellen niet goed gaat. Dus kijk eerst welke videokaart je hebt en of die toereikend is voor de spellen en zo ja, installeer de nieuwste driver die je kan downloaden van de site van je videokaart.
Zet je Antivirus en Firewall is uit als je OFFline een game speelt. Die programma's vreten ook flink wat geheugen. Zet daarnaast rechtsonder in de taakbalk zoveel mogelijk uit wat je op dat moment niet nodig hebt. Misschien dat het nu wat beter loopt.
bedankt voor die ad aware link. ik heb t ook meteen ff geprobeerd en er kwam egt ladingen aan troep naar boven die ik allang vergeten was. me PC loopt duidelijk sneller.
Bureablad helemaal leeg (alleen belangrijke dingen) Neutraal bureaublad (gewoon wit ofzo) Converteren Schijf opruimen Deze dingen helpen om een snelle computer te krijgen.
Ik heb dus laatst nog de hele pc geformateerd en Windows XP er nieuw opgezet. Daarna heb ik iets van 4 spellen erop gezet hele gedefragmenteerd maakte geen verschil. Uhm dit zijn de dingen die onder in mijn balk staan staat achter of ik wat de status ervan is onder het spellen van games; Roxio Audio Central = UIT Norton Ghost = Kan je niet uit zetten MSN = UIT Norton Internet Security = Altijd On-Line Norton Anti-Virus Auto-Protect = altijd ingeschakelt Drag-to-Drag Disc = UIT Audio Rack = UIT Echo Control = UIT LAN Verbinding = Als de andere PC is aan maarja kan ook niet uit. Ja van die Driver voor mijn video kaart zal ik ff kijken hij is in ieder geval Game vriendelijk Ik zal een keer spelen met een zwarte achtergrond. En ja vast bedankt voor de tips maar ga door met tips geven ik wil namelijk alles doen om hem weer owkee te krijgen
hij haalt allemaal troep van je PC. je moet maar gewoon ff kijken op die site. het is makkelijk geïnstalleerd en werkt goed
ja ik heb nou gewoon alle shit verwijderd dat ie heeft gevonden ik ga nou ff kijken of het heeft gewerkt. Nou het heeft aanzienlijk gewerkt maar hij loopt nog steeds niet hoe die moet lopen helaas.
mwah....OS en ram geheugen + groote HD doelde ik meer op........ (ernstig swap file probleem ofof een driver probleem?)
Of je hardeschijf waar Ultra DMA voor uitstaat. Dan draait ie op PIO mode, en dan is de datatransport zeer langzaam, hetgeen leidt tot stotteren en vastlopers. Vooral wanneer er veel getransporteerd dient te worden. Weet niet welke OS je gebruikt?
ik had eerst ook een probleem met mijn computer ik had net een nieuwe 3ghz en hij deed bv.10 min over het opstarten en hij liep op nfs underground vast dat lag niet aan mijn videokaart 9800 pro maar het stopcontact waar onze pc op aangesloten was was niet geaard dus kwam er spanning op het moederbord te staan dus mischien is dat het?anders moet je eens proberen om de elektriciteit aftesluiten en het aan en uit knopje eens aan te doen bij mij ging toen het lampje branden