Painkiller a NEW must Have!?

Discussie in 'Algemeen' gestart door dak125, 12 mrt 2003.

  1. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    hahaha boefje ;).

    Je hebt niet geklikt he. Alleen naar een paar kleine plaatjes gekeken en je opinie opgemaakt. Klik eens.

    De doelstellingen:
    Intense gameplay: The player will be constantly outnumbered, fighting against seemingly insurmountable odds.

    Next-generation graphics: The game uses the proprietary 3D “PAIN Engine” capable of pumping out 100X the polygons of some of the latest shooters, while adding increased texture quality and the latest lighting and shadowing techniques.

    Lasting replay value: Painkiller features a standard single player campaign, with
    additional modes to encourage replay. The game also features full multiplayer support.

    Combo weapons: All weapons come in pairs, with a primary and secondary fire.

    Morphing: Your unholy pact gives you the power to morph into a powerful possessed creature with every 100 souls collected.

    Monster AI: Advanced AI coding will simulate group behaviours. Monsters don't spawn onto the map, they patrol. They are constantly aware of the player, and will coordinate their attacks by retreating, regrouping and counterattacking.

    Physics Engine: Painkiller employs the Havok 2.0 physics engine, allowing for inverse kinematics ("rag-doll physics") and deformable, interactive environments
     
  2. el powkoz

    el powkoz Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    man dit spel word vet. had er al van gehoort en een filmpje van gezien en hij word volgens mij echt wel graaf. dit is al een van de betere shooters dat ik heb gezien echt cool en de moeite!!!!!!!!!
     
  3. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    Creepy spel hoor ik weet het niet lijkt me wel een coole shooter
     
  4. starboard

    starboard gameslover

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de demo zojuist gespeelt en ik moet zeggen dit word echt een topper!!!!
    De grafisch is hij dik in orde( heb een gforce 4 MX 440, wat helemaal geen goede 3d kaart is voor games en toch zo mooi, dat belooft voor de xboxwersie) en het speelt uitermate goed, de wapens zijn super een echte aanrader voor elke fps liefhebber. Het is gewoon hillaries als je weer zo een zombie tegen de muur pint.
     
  5. Soulrebel

    Soulrebel G-Unit

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    DEZE SPEL IS TEEE ERGGGGG. Wie een een snelle computer heeft download snell de SP demo van Painkiller. Echt een toffe spel. En vooral de Wapens zijn echt origineel. Ik heb geen andere spel gezien doe zoveel gebruikt maakt van physics(behalve HL2 dan). Echt een mooie en orginele spel. En het is niet alleen maar een FPS, maar tijdens de levels kan je ook GOLd munten verzamelen. Die kan je gebruiken om nieuwe magics te kopen zoals healing of dat je een soort van "BRUTUS" mode hebt waarbij je iedereen de kopt eraf hakt enzovoorts.

    DUS DOWNLOADEN DIE DEMO

    PAINKILLER: heaven got a HITMAN
     
  6. dewd

    dewd Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Tof spel? Hebben we het over dezelfde painkiller? Ik heb 3 levels hetzelfde lopen doen, domme vijanden die in hordes naar je toe komen rennen. Grafisch allemaal erg mooi dat wel, maar de gameplay was niet echt om over naar huis te schrijven. De eindbaas was erg gaaf, maar die moest eens naar hans anders gaan want hij leek je express te missen.
     
  7. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Het was gister ook bij Gammo, vandaag komt de herhaling. Het zag er idd wel wreed uit. Lekker veel bloed en idd goede physics 8)
     
  8. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Bwhaha, Painkiller met z'n PAIN engine :p Heel passelijke naam ;)

    Alleen wat moet ik me hierbij voorstellen:

    Lijkt me behoorlijk kut, het hele level schieten voor je leven, zeker als je een beetje rustig aan wilt doen, puzzeltje wilt oplossen, van de omgeving genieten/onderzoeken, etc.
     
  9. Soulrebel

    Soulrebel G-Unit

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een puzzeltje wilt oplossen speel je maar zelda ofzo. Het is een FIRST PERSON "SHOOTER".
     
  10. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik had al wel van de game gehoord, maar er nooit echt aandacht aan besteed. Nu ik gisteren echter de beelden zag bij Gammo ben ik meteen verkocht. Het feit dat ik op dit moment ook nog eens zwaar verslaafd ben geraakt aan Serious Sam op m'n Xbox heeft er natuurlijk ook veel mee te maken. Voor mij hoeft een FPS dan ook niet altijd een super uitgebreid verhaal, realisme e.d. te hebben. Er is soms gewoon niets leukers dan complete slachtpartijen aan te richten onder hordes en hordes aanstormende vijanden. :9
     
  11. MaNiAc E

    MaNiAc E The Supreme Necrotic

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de alpha version van de game voor de PC dan wel maar damn zwaar onder de indruk van de game hoor.
    Je moet het zien als serious sam maar dan in een horrorsausje !!

    en ik ga deze echt wel halen!!
     
  12. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb echt genoten van Serious Sam. Ik heb ook best wel zin in dit spel. De graphics zien er super uit, de wapens die ik tot zover heb gezien zijn ook erg divers. Dit wordt een toppertje hoop ik!
     
  13. Soulrebel

    Soulrebel G-Unit

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de beste beschrijving die bij PAINKILLER past. En vooral als je het op de moeilijkste graad speelt. Er komen echt tientallen zombies op je af, die alles op je gooien van brandend hout tot rottend vlees(en geleoof me dat doet PIJN!!!)

    En vooral de baas level vind ik 1 van de mooiste levels.

    Een grote veld met allemaal oude maar hoge ruines. En een monster die nog langer en groter is dan die ruines bewapend met een mega grote hammer. En als hij met de hamer op de grond slaat, vlieg je echt tientallen meters de lucht in. Net als bij mechassault is alles kapot te maken. Vooral als grote brokken steen afkomstig van die ruines op je neer komen vallen.

    Ten Slotte: Je hebt een wapen ['naam komt hier te staan'] waarmee je de "come over here" effect kan doen net als in MK. Je schiet een laser beam met daarop een haak in ieamands lichaam en je trekt hem zo weer naar je toe. Vooral handig als er een groepje zombies van ver je zitten te bekogelen.
     
  14. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik dacht bij Gammo gezien te hebben dat je een soort 'viewmode' hebt waarin de wereld een soort witachtig wordt, en alle vijanden rood. Klopt dat?
     
  15. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    klopt, dan heb je even een godmode, bij gammo zeiden ze echter dat na 100 ziels te hebben verzameld je die mode kreeg, maar bij mij was dat na 50 zielen.
    Die mode laat je rond lopen in een witte omgeving waar je vijanden, rood zijn zoals zeg maar de lichaamswarmte word weergegeven,
    Als je dan op je vijand mikt en klikt spat deze metteen uitelkaar, van een erg grote afstand, ERG COOLE MODE!
     
  16. mello1982

    mello1982 xbox playah

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    deze MOET ik hebben:D
     
  17. Soulrebel

    Soulrebel G-Unit

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al de Gold Cards al kunnen gebruiken??
     
  18. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een rainbowsix clone zeg :mad:










    :p
     
  19. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Hier wat (zelfgemaakte) screenshots uit de SP demo op de pc.
    De pc thread staat hier

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  20. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ziet er wel netjes uit! :9 Vooral de gore spreekt me aan in dit spel. Lekker knallen, lekker veel bloed en lijken 8) Is er al bekend wanneer hij ongeveer voor de Xbox uitkomt?
     

Deel Deze Pagina