Unreal II: The Awakening

Discussie in 'Algemeen' gestart door valko, 23 feb 2004.

  1. valko

    valko www.xboxkaart.nl

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat denken jullie mensen word dit spel netzo vet als het eerste spel op live... of niet ik denk dat het zeker gaaf gaat word ik speel vooal instagib en ik kan niet wachten tot hij uitkomt... oh heeft iemand hem al gezien?????????/
     
  2. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    Valko! Alles goed?

    Maare ik heb gehoord dat het niet zo relaxed wordt als UC. Er zit namelijk geen instagib bij. Anders kijk je hier voor de unreal 2 review van ign.
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2004
  3. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Vertaling:

    Wat denken jullie mensen wordt dit spel net zo leuk als het eerste spel op live.Of niet? ik denk dat het zeker gaaf gaat worden.Ik speel vooral instagib en ik kan niet wachten tot hij uitkomt.Heeft iemand hem al?

    [Ontopic]Het lijkt mij wel een gaaf spel.Maar heb geen geld,en anders zou het toch niet mogen eerst me rapport moet beter :mad:
     
  4. Soda

    Soda Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is die heel anders dan het eerste deel. Je hebt naar mijn weten nu voertuigen en verschillende klassen (zoals medics)
     
  5. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6


    ---> Xbox games
     
  6. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Volgens mij is hier een kleine verwarring tussen UT2004 en UnrealII. Bij Unreal II draait het vooral om de singleplayer en UT2004 (vooralsnog alleen PC) draait het vooral om multiplayer. Unreal II heeft wel een MP maar niet met vooertuigen...

    Of heb ik het nou weer fout? :+
     
  7. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Unreal II heeft een MP en met voertuigen, dus dat :9
     
  8. snoops

    snoops In Odd we trust!

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Valko, Rodykiller, alles goed?

    Ik denk dat Unreal II toch niet echt zo vet wordt als UC. Ik denk ook dat ze het een MP hebben gegeven als tegenhanger voor UT2004 voor de PC (en dat die dus NIET naar de xbox komt). Vier mappen is ook echt niks, en aangezien UC ook maar 1 keer 4 mappen erbij heeft gekregen verwacht ik ook niet veel hier.

    Helaas, maar zelfs als echte unreal fan laat ik deze liggen, tenzij ik hem ergens cheap op de kop kan tikken.
     
  9. MaNiAc E

    MaNiAc E The Supreme Necrotic

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Unreal 2 was voor mij 1 van de grootste terleurstelling van 2003.
    begrijp me niet verkeerd prachtige graphics enzo maar damn had gewoon zoveel meer verwacht!!
     
  10. valko

    valko www.xboxkaart.nl

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0

    Maar heb je hem alleen op de p.c. gespeeld? Het kan zijn dat het op live weer een super spel.
     
  11. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de amerikaans versie van Unreal 2 voor de xbox gespeeld. De graphics zijn echt flink achteruit gegaan, alsof je terug bent in het quake II tijdperk, zeker door de textures, die zijn erg low res. Ook dingetjes zoals plonsjes als je op het water schiet ofzo ontbreekt. Maar ook de animaties en detail van de vijanden is bagger, de animaties zijn gewoonweg echt houterig, alsof je weer sprites loopt te schieten a la duke nukem 3d, de animaties zijn gewoon iets van 4 f/ps, echt heel raar hoe ze het naar de xbox gebracht hebben. Ik moet wel zeggen dat de controls erg relax zijn, mikt lekker en makkelijk en de co-op is ook wel geinig, alleen gaat het waarschijnlijk snel vervelen, heb de multi-player nie kunnen testen vanwege het ontbreken van Live en er is ook geen splitscreen mode aanwezig. Maar het is hetzelfde als de XMP van Unreal 2 op de PC en daar kan je een demo van downen om te proberen en de volledige XMP gratis voor Unreal 2 PC downen. Ik ben erg telleurgesteld in deze game, je kan echt beter de PC versie hebben of UT 2004 kopen. Ben benieuwd hoe XBW het gaat beoordelen.
     
  12. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de online demo ook gespeeld en vind er echt geen hol aan.
    Heb daarna ook nog wat xbox reviews gelezen, die cijfers kwamen niet hoger dan een 7.1
     
  13. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Is de XMP voor de PC stand-alone of moet ik Unreal 2 eerst hebben?
     
  14. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Unreal 2 kopen, XMP gratis downloaden via www.Unreal2.com

    Er is ook een demo te downloaden. Die is wel stand alone om te proberen. Geen Unreal 2 nodig dus voor de demo.
     
  15. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Wordt dit een vette game? Gaan veel mensen em kopen denken jullie?
     
  16. alibabaz

    alibabaz Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    deze spel is niks
    als je hem koopt ben je een ezel|:-
     
  17. nicknec

    nicknec Wassaaa!

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ezel?
     
  18. DorunZ

    DorunZ Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond hem nogal tegenvallen eigenlijk, wel leuk om 1 keer te spelen maar dan niet meer. XMP heb ik niet gedaan.
     
  19. xboxgangsta

    xboxgangsta Reƫel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Unreal II, is dat The Awakening? en in welke xboxversie zitten voertuigen etc.?
     

Deel Deze Pagina