*Aldi Aanbieding* 3.06 Ghz Notebook

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door gerjan, 22 feb 2004.

1. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ja' het is idd. vooral bedoeld voor de zakelijke gebruiker die lang zonder stopcontact zit (vliegreizen enzo) dan krijg zo'n prijsje.

2. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    En toch klopt dit volgens mij niet.
    Waarom?
    Om dat in die advertentie het logo van de gewone P4 staat en niet van de P4M

edit:nvm, tweede reden klopte niet|:-

Maar toch lijkt het me onwaarschijnlijk, want zo'n P4M met HT kost heel veel geld, in vergelijking met wat deze notebook kost.
    En het is toch normaal dat er een Li-Ion batterij inzit of niet?
    Dat is toch altijd zo dacht ik?:confused:

Laatst bewerkt: 23 feb 2004
  3. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Wat een gruwelijke machine! En ik wil inderdaad ook als ik volgend jaar ga studeren een notebook. Hopen dat er weer eens zoiets langskomt. Ik heb nu ook het geld nog niet.
    Maar wat een specs!!!

4. gerjan

gerjan Guest

Komt ongeveer elke 4-6maanden dus dat zit wel goed;)

5. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Li-On batterijen zijn idd. ingeburgerd, omdat ze geen last hebben van het 'geheugeneffect' -> ze gaan langer mee.

En een Pentium M i.c.m. het Centrino platform is nog veel duurder dan een P4 HT....... reken maar dat er een Mobile Pentium 4 HT in dit notebook zit... :p

Ik weet het, al die pentiums zijn nogal verwarrend.... :{

Laatst bewerkt: 23 feb 2004
  6. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben geen echte computer-deskundige dus ik heb ff een vraag over deze laptop (en een beetje over laptops in het algemeen):

Kan je als je bv. in vliegtuig of in auto zit gewoon wel internetten zonder stopcontact in de buurt? Zo ja, moet je dan een apart abbonement ofzo afsluiten voor je laptop?

7. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    kan wel. als je een verlengsnoer heb kan alles ;)

8. gerjan

gerjan Guest

tja stroom geen probleem (accu...) maar hoe wil je internetten dan? Er is wel zoiets nieuws van zo'n telefoon provider , kweet naam ff niet meer, maar volgens mij kan je daarmee overal internetten.

Laatst bewerkt door een moderator: 23 feb 2004
  9. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    UMTS is dat nieuwe..... met GPRS kun ook overal internetten maar dat gaat vrij traag......

Overigens hebben somige restaurants en vliegvelden zogenaamde 'hotspot' plekken waarmee je met een wireless LAN kaart kunt inloggen op het Internet en internet.... hoe dat dan met betaling zit weet ik niet......

10. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Let op het hitteprobleem van die Medion's. Weet niet of het nu nog zo is, maar als het geen echte mobile is gebeurt het waarschijnlijk wel. Als je een spel speelt wordt die te heet en clockt de processor zichzelf terug naar een hele trage snelheid.

11. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    ej dit is misschien een beetje offtopic, maar ik vroeg me af wanneer er een nieuwe pc-aanbieding komt van aldi. (Aldi heeft meestal wel leuke aanbiedingen (toch?) )
    ik moet namelijk een goede voor een zacht prijsje

12. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    is deze niet goed genoeg ofzo?

ik zou em ook wel willen hebben, maar door het merk heb ik wat minder vertrouwen erin

13. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Hij zei PC aanbieding.....dus ik denk dat hij een gewone desktop PC bedoelt ipv. een notebook.....

Aanbiedingen komen meestal elk kwartaal wel eens.... houd er wel rekening mee dat er een stormloop op de winkels is, dus als de Aldi om 09:00 open gaat mag je er al om 05:00 staan ofzo 8)

14. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    En het merk Medion is prima hoor..... bijn allemaal componenten van A-merken..... :p

15. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Tuurlijk is het merk Medion goed. (Sponsoren zelfs een prof wielrenploeg, die Bianco ploeg :p )

Het is inderdaad wel zo dat de Medion's ERG heet worden. Bij een vriend van me hebben ze ook zo'n Medion een paar maanden geleden gekocht en zo fijn vinden ze 'm dus niet. Tuurlijk is het een goede machine, alleen ik koop liever een A-merk. (Momenteel heb ik Acer (Sponsor van Ferrari F1 Team O-) ) Met de kwaliteit zit het dus goed :D .

Nogmaals, wie laptop zoekt met alles erop en eraan en deze lekker aan de stroom wilt laten zitten moet voor deze Medion gaan.

Wel heeeel vroeg opstaan want het loopt inderdaad vast wel storm ;)

16. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Merken zijn een kwestie van vertrouwen... uit onafhankelijke test blijkt dat Medion een uitstekend bedrijf is met ook goede nazorg (garantie, reparatie, helpdesk) dus het gaat erom of je voor een duurder product kiest van een A-merk of een goedkoper product van een minder bekend merk.....

17. gerjan

gerjan Guest

klopt, pas nog een test gelezen geloof ik, zal eens opzoeken (als het al niet in een blad was)

18. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Mijn zus is van plan om deze pc misschien te gaan kopen, en ze vroeg mij of ze het moest doen.
    Maar ik wist niet precies wat ik moest zeggen, maar heb wel verteld dat de service van medion niet altijd goed is, en dat er kans is op hitte. Maar zij gamed niet, en gebruik ook geen bewerkingsprogramma's, dus dan zou het wel goed moeten gaan.
    Alleen kan ze dan niet beter een goedkopere laptop kopen?

Dus mijn vraag: Wat adviseren jullie haar :)

19. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Als ze persee een laptop wilt kan ze beter eentje kopen voor 899 of 999 euro.
    Wat zij wilt gaan doen op de laptop kunnen laptops van deze prijsklasse makkelijk aan.

Er zijn momenteel aanbiedingen van Packard Bell laptops voor 899 euro. Leuk dingetje voor haar denk ik.

20. gerjan

gerjan Guest

Aaaaaaaaaaaah packard Hell zou ik helemaal nooit kopen, heeft mijn zus ook (desktop pc) en ik ben er helemaaal niet te spreken over.

Packard bell loopt overal mee tekloten (windows/bios menu etc etc) propt allemaal PB logo's overal neer, windows/ie etc.

Alles wordt voor geïsntalleerd, dus enkel een jawel Packard Bell recovery disk...

Echt ik zou liever voor een hp/acer laptop ofzo gaan voor een klein prijsje, dell kan ook goed.

maar ze gamed dus niet, en geen bewerkings programma's nodig, enkel dus office en internet?

Daar is deze wel geschikt voor:

Compaq Presario 2105EU

Laatst bewerkt door een moderator: 24 feb 2004

Deel Deze Pagina