[XOne] [Centraal] content downen (problemen & overige vragen)

Discussie in 'Games' gestart door xboxuser, 15 mrt 2003.

  1. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een 768/128 basic abbo. Dus daar ligt het niet aan.
     
  2. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem:

    Ik geen content downloaden.

    Even wat info:

    Modem: COM-21 (UTP)
    ISP: @home - breedband
    Router: ARK
    MTU: 1500

    Voor de rest werkt alles gewoon zoals het moet.
    Heeft er iemand een oplossing?
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    welke fout melding krijg je ...ik ben een tijdje niet on-line geweest
     
  4. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar zitten, vanochtend ging alles goed. Toch bedankt.

    Ik zal ff uitleggen hoe het zat:
    Gisteren wou ik dat level van Splinter Cell downloaden, maar toen kreeg ik het bericht dat ik een update van XBL moest downloaden. Dat deed ik, maar toen zei die dat hij geen verbinding kon maken (ik dacht meteen dat ik problemen had). Toen heb ik deze tread doorgelezen, maar er werd alleen maar over ADSL gepraat.

    Vanochtend probeerde ik het met Mechassault en toen kreeg ik weer het bericht dat er een update was. Toen kon die wel verbinding maken en heb ik de update gedownload en gelijk ook maar alle content. Toen met Splinter Cell geprobeert. Kreeg ik weer een bericht dat er een update was. Ook maar gedownload en toen kon ik dat level downloaden.
     
  5. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    is er eigenlijk eindelijk al een oplossing gevonden die zeker werkt voor diegene met een utp speedtouch en een router (zoals ik), voor dit probleem weet ik nog steeds niet de desbetreffende instellingen goed te krijgen zodat het downloaden werkt.
     
  6. 34^y_R75

    34^y_R75 Since the 70's

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook het probleem dat ik de DC van Splinter Cell niet kon downloaden. Nu ben ik wat gaan rotzooien en heb ik het probleem uiteindelijk kunnen oplossen.

    ISP: Planet Internet
    Abo: Adsl Comfort
    Router: Draytek 2600
    Firmware: 2.5_H

    Bij Management Setup heb je de optie "Disable ping from the internet" en die stond bij mij aangevinkt. Als je deze nu afvinkt dan kan je gepingd worden en kan je de DC van Splinter Cell wel downloaden.

    Misschien heeft iemand anders er ook wat aan :)
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2003
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Waat staat Mangement Setup dan? Of is dat alleen met jou verbinding. Ik kan levels van grit en rainbow six 3 en mm3 wel downloaden, van brute force en splintercell niet :confused:

    Wanadoo cable basic
    router sitecom
     
  8. xbox-freack

    xbox-freack Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    is het echt waar dat je voor downloads moe betalen??
    en zo ja, (miss een domme vraag maar ik kan maar voorzichtig genoeg zijn)zie je dan of die geld kosten?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Alleen voor premium content moet je betalen ... (bijv. Music Mixer of nu sinds kort mechassault +/- 5 euro

    downloadable content is gratis

    Ja je ziet hoeveel het kost en je moet het accepteren

    je kan premium content ook uit schakelen

    uit de Faq

    Hoe wordt premium content betaald?

    Premium downloadable content zal betaald worden met je creditcard. Zo neem je bijvoorbeeld een abonnement op een massive Multiplayer Online game van drie maanden, waarna je weer wordt gevraagd te verlengen. Andere content moet je ook zelf selecteren en aangeven dat je er voor wilt betalen. Er wordt niets automatisch van je creditcard afgeschreven.

    Wat als ik geen Premium Content wil (dus niet voor downloads of een maandelijkse bijdrage wil betalen)?

    Je kan deze uit en inschakelen. Tevens kan je jouw creditcard gegevens met een password beveiligen, zodat alleen de eigenaar deze gegevens kan wijzigen of betalingen kan maken via Live Downloadable content is altijd optioneel dus je wordt niet gedwongen hier voor te betalen.
     
  10. Scotch

    Scotch Magic Tape

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier dus ook problemen met content download.

    Ik heb Demon ADSL met een Zyxel Prestige 650 router. M'n MTU is hoog genoeg. Multiplayer op Live werkt ook gewoon, ik heb alleen problemen met content download.

    Het vreemde is dat het soms wel werkt (ik heb al een aantal downloads voor MM3, SC en Mechassault binnen), maar sommige dagen ook weer niet. Ik begin dus een beetje het gevoel te krijgen dat het niet aan mij ligt maar aan Xbox Live.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    het kan niet aan xbox live liggen .. maar wel aan jouw provider ...
     
  12. Scotch

    Scotch Magic Tape

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik zal eens met m'n provider bellen dan.

    De error die ik trouwens krijg is "Installation of a content package failed."
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    bloed kruipt nog steeds ... :{ .... maar volgens mij heb je last van package loss en dit komt of door een oude modem .. of doordat je een te lage mtu hebt ... Je kunt dus trouwens makkelijk testen op je xbox ... ga naar network settings ---> test je connectie ---> en druk op Y dan zie je het aantal verzonden packages en het aantal succesvol binnen gekomen .... waarschijnlijk verlies je veel bestandjes ... en het zal me ook neit verbazen als je last hebt van lag
     
  14. eleven

    eleven Know Thyself

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    1
    wanneer komen er nog eens nieuwe downloads voor Rainbow Six 3?
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    geen idee ... dit is meer voor problemen .. Met content download is het ook meestal de vraag of ze nog komen ... maar ik denk dat je voorlopig even moet afwachten
     
  16. Great4Fun

    Great4Fun Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nog steeds met het probleem dat ik de benodigde update van Unreal Championship niet gedowload krijg en zonder dit kan ik niet via Live spelen..Ik heb een adsl via planet en een sweex router..iemand enig idee????
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dit ligt aan je modem ... je hebt waarschijnlijk een speedthough en deze heeft een te lage mtu waarde ...
     
  18. Great4Fun

    Great4Fun Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb inderdaad een speedtouch modem....maar wat nu?? planet bellen om mijn modem te ruilen??? zullen ze niet zomaar doen denk ik..of kan ik een andere weg bewandelen??
     
  19. Tuneman

    Tuneman Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    kleine tip voor mensen met een alcatel speed touch home ethernet: ipv een standaard firewall tik een oude 486 of pentium op de kop installeer een simpele linuxversie en je kunt middels een progje dat adsl4linux heet je kpn adsl verbinding opstarten en middels de bijgeleverde firewall je verbinding beveiligen en je MTU instellen!! linux regelt dan het verkeer em shaped zoals dat heet de traffic.. ik heb dus nu geen problemen meer met de verbinding!! downloaden en joinen gaat perfect.. het is niet voor mensen met 2 linker it-handen maar je modem hacken is ook geen nette oplossing.. linux is gratis wel ergens te vinden en een oude pentium pc tik jeook wel ergens op de kop.. zonder grafische schil draait het als een zonnetje.. alle benodigde progjes zijn gratis te krijgen...

    ennuh je houdt je garantie ;)
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Goede tip ... alleen de meeste mensen hier hebben al problemen met het opzetten van een ICS connectie. Sterker nog de mensen met 2 rechter IT handen zullen hier zelden een vraag stellen ... alleen maar beantwoorden ;)
     

Deel Deze Pagina