op jeux france http://www.jeux-france.com/news3281.html lees ik dat er op 5 maart een nieuw pakket komt met top spin, pgr 2 xbox en één controller small voor 199 euro. zou dit kloppen ?
Heb er meer over gehoord. Misschien dat ik een nieuwe moet halen (weet niet of deze nog te repareren is) en dan wil ik het liefst zo goedkoop mogelijk want controllers en games heb ik al.
zou het dan de games zijn zoals je ze in de winkel kunt kopen, of de twee games op een dvd ? (zoals ooit met sega gt en jsrf) ik ga nu toch twijfelen tussen dit pakket en de crystal edition...
Nee die heeft een rode doos, en die top spin pack heeft een rode doos. Als je op de link had geklikt zag je ook dat er op de doos plaatjes stonden van beide games
Dat zou ik wel jammer vinden, als het nog steeds 2 games op 1 dvd zijn. Krijg je een papierenhoesje om de dvd, en tragere laadtijden.
Als ik dan nog een pack zou kopen zou ik nog 2 weken wachten dan komt namelijk de limited edition crystalpack uit geen spel maar oooh wat is die transparante xbox mooi
Nee, geen 20 GB..... alsof je de 8 GB HD zo snel vol krijgt..... Er kan een Samsung drive inzittten, maar dat hoeft niet perse.....
Ziet er wel mooi uit (maar waarschijnlijk hoef ik alleen maar nieuwe console zelf, kabels en controllers etc heb ik nog). Maar die zal wel niet los te koop zijn.
Ik denk dat het 2 losse spellen zijn, want je ziet op de doos de console staan en de 2 hoesjes van PGR2 en Top SPin. Voor de rest wel een goed pack! Het gaat steeds minder kosten joh...
Ik heb mijn xbox een tijd geleden verkocht. Ja kweet het stom maja. Maar die nieuwe acties zijn best nice. Denk dat ik binnen kort maar ff dat top spin pakketje ga halen.