Probleem met opstarten!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Sam Fisher Jr, 24 feb 2004.

1. Als ik opgestart ben, duurt het zo'n minuut voordat ik alles kan gebruiken. Zoals verbinden met internet enzovoort. Hiervoor kan ik nog helemaal niks doen.

Ik heb een 3.0 ghz pentium 4, 512 ram en net nieuwe comp dus volgens mijn moet dat in een fractie van een seconde gebeuren? Weet iemand het probleem?

2. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je je virusscanner anders instellen...Bij mij duurde het ook zolang omdat Norton al die files aan het scannen was...

3. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    ja is bij ons ook, maar dan in wat mindere mate.. windows xp is gewoon super langzaam. het heeft nog wat tijd nodig om alles op een rijtje ofzo te zetten..

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Heb jij soms een Antivirus die direct scant zodra je pc is opgestart?

5. desert spider

desert spider half life (2)

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook gehad pas na 3 ker dee internet het maar na alle updates gedaunlood hebben dee alles het weer

6. Dennisjuhhh

Dennisjuhhh \.. Super Fries ../

Leuk Bevonden:
    0
    Andere virusscanner installeren

7. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Je moet gewoon zorgen dat windows niet allemaal nutteloze programma's opstart bij het starten van Windows. Je kan de programma's die je niet nodig hebt uitschakelen bij sysyteeminformatie ofzo. Dan zul je zien dat het veel sneller gaat......

8. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    instaleer ad-aware (zoek ff op google) anders ff. daarmee kan je onodige troep (spyware) opsporen en eraf pleuren. mn oude PC is er veel sneller door geworden :)

9. Ik heb trouwens de Norton Internet secrurity 2004

Deel Deze Pagina