Ik kreeg vrijdag een kaartje in de bus waarop stond dat ze aan de deur waren ze geweest en ze maandag terug zouden komen.
Ik belde dus maandag naar UPS, ze vroegen mijn naam en adres, ik gaf alles op. En ze zeiden me dat ze die xbox maandag tsn 12 & 5u zouden langsbrengen.
Ik blijf de hele dag thuis, niemand komt!!!
Ok, ik ben vandaag nog eens naar UPS, geef terug mijn adres en naam, wat blijkt? Ze vinden geen pakje onder mijn naam!
Dan bel ik naar microsoft voor een trekkingsnr, ik bel terug naar ups en dan zeggen ze daar dat dat pakje naar HOogstraat ofzo verstuurd werd maar ik woon in de vanderstichelenstraat!
Nu zou ik hem normaal morgen moeten krijgen.
Ok, nu net komt er hier een marginaal mens van UPS samen met haar KIND die xbox leveren!
Op het eerste zicht een nieuwe xbox(in plastiek enzo) maar er zitten krassen op de xbox vanbuiten(niet veel maar er zijn er) en het is een xbox met een ander serie nr!
Alles van m'n harde schijf....
Godverdommme KUT
En die xbox maakt zelfs verdacht veel geluid
EDIT: ik zal vanmiddag eens een dvd bekijken en zien als hij hem nu vlekkeloos afspeelt.
Trouwens, toen ik hem voor de eerste keer wou opendoen(m'n diskdrive) dan ging het niet eens...
Waarom krijg ik nu zo'n nieuwe xbox met oude drive?
Het is terug een thomson, niet dat ik dat erg vind maar waren die samsungs niet beter?
(zucht, top spin ventje opnieuw maken, live account recoveren, kotor terug 30u opspelen, ....en dat voor nx)
En waarom moet ik godsnaam een volledige nieuwe xbox krijgen als er enkel iets mis was met m'n dvd drive?
Kutservice
Laatst bewerkt: 24 feb 2004