1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat was jou reden om een Xbox te kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door martines, 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    PGR en Splinter Cell

    ik had bij iemand op de PS2 en bij een ander op de XBOX gespeeld, XBOX had echt veel betere graphics.

    toen liep ik op een dag de intertoys in en daar zag ik 1 XBOX + controller +splinter cell _O_ + PGR_O_ voor ong. €220 en toen dacht ik, let's do it
     
  2. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijk, ik had em meteen al gepre-ordered. Het is gewoon de beste console die er is, betere graphics, sound en harde schijf.

    En Xbox Live zou ook komen, maar was toen nog niet helemaal af.

    Met de games zou het ook goed komen en dat is ook zo gebleken. Ik heb hem dus gekocht omdat het gewoon de beste console is die er op de markt is
     
  3. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn aan fanboys geen gebrek hier...
     
  4. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Elke site heeft wel fanboys..op deze valt t nog wel mee hoor..
    Ik heb fora gezien waar t veel erger is...:{
     
  5. wodan

    wodan Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Nogal wiedes dat er fans zijn... waarom zou ik anders een xbox hebben aangeschaft... moest het niet zo zijn zou ik geen volle 500 eruo eraan gegeven hebben. Dusja, daarbij als xboxhater denk ik niet dat je hier op het goeie adres bent, maar dat is maar een indruk... :)
     
  6. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Dat je een liefhebber van de Xbox bent is nog wel wat anders dan het zijn van een fanboy. Fanboys geloven alleen maar in hun eigen console en kraken ten onrechte al het andere af. Er zijn hier op het forum een heleboel mensen die in het bezit zijn van meerdere consoles en op fanboy gedrag zitten we dan ook niet te wachten. En GUnit 020 is echt geen Xbox hater, maar gewoon iemand die een zware hekel heeft aan fanboys.
     
  7. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Maar hij weet het meestal ook wel te overdrijven. Bij de minste of geringste opmerking tegenover een andere console, of de Xbox zelf is 't al weer zover.
     
  8. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat is ook het kenmerk van fanboys, het afzeiken van andere consoles. Als er woorden als Gaycube of Gaystation of wat dan ook worden gebruikt dan weet je het meestal wel.

    Ik heb gewoon een hekel aan mensen die 1 console hebben en die dan ook de hemel in prijzen en de andere consoles gaan afzeiken zonder reden of argumenten. En er zit trouwens wel een verschil tussen een fan en een fanboy.
     
  9. ruud87

    ruud87 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand bood mij aan om hem over te kopen en dat heb ik maar gedaan
     
  10. DonOne

    DonOne |)()|\| ()|\|3

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat xbox gewoon het allerbeste uit de games haalt. Halo, Halo 2, GTA Double Pack, Driv3r, Fable, Topspin, Rs3, noem maar op!!!
     
  11. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Beste grafische chip en processor.
     
  12. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    -Beste Graphics
    -Fable
    -Halo
    -Ziet er vet uit
    -Dvd
     
  13. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Had gamecube gekregen van m'n ouders, en ik speelde er best vaak op, ssbm en sw rogue leader, maar op een gegeven moment begon hij stof te vangen en kwamen er geen laue titels meer uit. Ik werd stikjaloers op mijn maat toen hij een xbox had gekocht met splinter cell. DOA vond ik ook geweldig en toen heb ik in juli 2003 een xbox gekocht. Ik heb er tot op de dag van vandaag geen spijt van gehad, ik speel er elke dag op.
     
  14. @nou@r

    @nou@r +---th@ g@mer---+

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Khad mijn xbox gekocht omdat:
    - Dvd speler in zit
    - Vette spellen zijn voor de xbox
    - de Beste Graphics heeft
     
  15. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
  16. ardootje

    ardootje Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Project gotham racing en het feit dat ik sommige games gewoon echte console games vind en op het moment is de xbox qua prestaties gewoon de beste console. Vandaar dat ik van mijn oude vertrouwde playstation ben afgestapt en voor de xbox ben gegaan. Ook het feit dat LIVE eraan zag te komen was de keus voor mij niet moeilijk...
     
  17. Victor

    Victor Guest

    eerst wou ik een ps2 kopen maar toen hoorde ik van de xbox.
    ik dacht: he die spellen van de xbox zijn 10x leuker dan die van de ps2. :cool:
    daarom heb ik een xbox gekocht. en daar heb ik geen spijt van!!
     
  18. Havok

    Havok Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde als ik. Alleen ik werd jaloers op een maat die een xbox had met Ninja Gaiden. Dus 2 weken geleden de ninja gaiden pack gekocht,
    _O_
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Had als eerste een gamecube gekocht, voornamelijk voor Zelda en echte nintendo franchises. Maar sinds ik Halo stukje op cnn had gezien voor de launch moest ik een xbox hebben, alleen was ie me toen te duur. Heb em daarna gekocht in het halo pack :9
     
  20. XeoN

    XeoN Guest

    Heb me Xbox vorig jaar gekregen met kerst.
    De reden waarom ik een Xbox heb genomen was omdat ik previews van games zag.
    Na de vergelijkingen met de Ps2 en Gamecube kwam ik tot de conslusie dat op de Xbox de games uitkomen die mij het meest aanspreken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina