+--ssx3 of amped 2.. welke zou jij kiezen?--+

Discussie in 'Algemeen' gestart door @nou@r, 24 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @nou@r

    @nou@r +---th@ g@mer---+

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwil een snowboard game gaan kopen maar kzit echt zoooo te twijfelen tussen ssx3 en amped 2|:- ...welke zouden jullie kiezen?
     
  2. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Lees reviews, wij kunnen je neit helpen met keuze, als je xbox live hebt kies dan amped2!!amped 2 is meer alleen springen, ssx3 is wat vershillender
     
  3. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    SSX3 krijgt meer punten, ziet er ook vetter uit (naar mijn mening)...

    Amped heeft Live-funcite...
     
  4. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat niet mag.



    Opsomtopics (wat is jouw favoriete game, op welke game wacht je) Deze topics zijn gewoon van een laag niveau en voegen niets toe.
    Vragen over games die je al hebt. (help ik kom niet verder in level 3 van ) Hier hebben we namelijk het Game help/Cheats forum voor.
    Screenshots/nieuws over een game wat al oud is of op de frontpage staat. Aan oud nieuws hebben we niets en de fp is er ook niet voor niets.
    Vermelden dat een game verkrijgbaar is terwijl dit niet het geval is.

    Topics waarin een simpele vergelijking wordt gevraagd tussen 2 games. Dit is alleen toegestaan als dit goed wordt onderbouwd en niet gaat vallen onder de zogenaamde opsomtopics. Daar het onderbouwen van 2 kanten moet komen is het verplicht dat als een gebruiker een dergelijk topic start daar zijn eigen persoonlijke voorkeuren bij plaatst. Indien dat niet het geval is wordt dat topic gesloten en mag de betreffende person het nogmaals proberen in een nieuw aan te maken topic.
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2004
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Reviews lezen.
    Persoonlijk vind ik SSX 3 (en Tricky) tegenvallen en heb Amped nog nooit gespeeld. Ze worden beiden goed beoordeeld dus is het reviews lezen om keuze te maken. Amped 2 heeft live.
     
  6. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    SSX 3 is meer arcade.
    Amped is meer realistischer.

    Net waar je dus van houdt. Ikzelf heb SSX3 vanwege de meer arcade en over the top actie.
     
  7. Käysor

    Käysor Behind blue eyes

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    AMPED 2!!!! Zonder twijfel!!! SSX3 is meer een futuristich snowboard spel, en Amped 2 is wat realistischer.. Amped 2 draait ook volledig om de trucs en SSX3 wat meer om de snelheid... Ook is een groot voordeel van Amped 2 dat je je eigen boarder kunt ontwerpen...

    Dus ik raad je bij deze ten zeerste aan om Amped 2 te nemen!!!
     
  8. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Amped 2 speelt echt heerlijk. Kopen die hap ;)
     
  9. don corleone

    don corleone www.gamecrew.nl

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou voor amped 2 gaan, ten eerste omdat die op live te spelen is en ten tweede omdat zowel het eerste tweede en derde deel van ssx me tegenvielen...:'-(
     
  10. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    nou voordat is close gaat ngo maar ff snel mn mening:
    AMPED2 RULES!!!! halen deze game hij is super:) veel beter dan ssx
     
  11. Pim Pandoer

    Pim Pandoer Classic Gamer

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    SSX3 of Amped 2?

    Ik heb beide games (SSX3 en Amped2).
    Vind het moeilijk te zeggen waar ik het meeste lol aan beleef eigenlijk. Het grote voordeel van Amped is idd het Live gedeelte en het feit dat je online kunt deelnemen aan toernooien.
    Ook is Amped2 meer realistisch.
    SSX geeft je echter meer een kick vind ik als je super hoge sprongen maakt of met enorme snelheden naar beneden gaat.
    Het is dus net wat je wil; ga je voor realisme en online optie dan kies je voor Amped2 en wil je gewoon arcade aktie dan kies je voor SSX3.
     
  12. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Er zijn al genoeg threads die deze twee spellen met elkaar vergelijken, die je eenvoudig met de zoekfunctie had kunnen vinden:

    http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=36785

    http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=38139

    http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=38748

    Deze thread voegt daar weinig meer aan toe, dus vandaar dat deze nu dicht gaat.

    @Dromped: a.u.b. niet de moderator uit gaan hangen, hoe goed bedoeld ook, dit stoort ontzettend. Gebruik liever de meld-dit-bericht functie.

    Case closed.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina