Samenwerking EA en Microsoft( Live)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ferrari4ever80, 24 feb 2004.

1. ferrari4ever80

ferrari4ever80 Ferrari Fer @Topspin

Leuk Bevonden:
    0
    In mijn opinie is de enigste manier om dit touwgetrek te doorbreken om massaal EA gerelateerde spellen links te laten liggen en in de evaluatie formulieren in de vullen " XBox Live"

Als iedereen dat doet dan heb je heel erg snel EA Live..

2. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Maar helaas, niet iedereen zal dat doen denk ik.

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ben bang van niet. Zijn altijd mensen die niet per se live support hoeven (omdat ze het niet hebben) of de games wel goed en leuk vinden. Ik vind het ook raar, geen live support, ze zouden er veel meer mee verdienen!

4. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Eerst maar wachten op de E3, volgens mij kondigen MS en EA op Live gebied daar hun samenwerking aan..... :p

5. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk zowiezo dat er op de Xbox minder EA games worden gekocht dan op de andere consoles/ pc.

Over een tijdje komt er een game uit van Acclaim die Burnout deed maken. EA gaat die Burnout 3 nou maken. Die van Acclaim gaat volledige Live ondersteuning krijgen en die van EA niet op de Xbox.
    Waar zou jij voor kiezen? Ik persoonlijk voor die van Acclaim.

Ik koop zowiezo allang niet echt games van EA voor de Xbox.

6. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb neit eens EA games, want ik vind dat meestal niet echt goede games, ik raak er snel op uitgekeken......alleen nfsy, op pc niet...!maar dat is echt de eerste, ik denk als ze live doen, dat ze veel meer omzet maken dan dat ze nu al doen!!

7. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Zou mooi zijn :9

8. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou ut iig helemaal niet erg vinden, want live vink altijd wel goed!!

9. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    tja we blijven hopen!!!:)

10. Ik heb weleens een soort actie gehouden maar dat werd niet gewaardeert door de moderators omdat ik EA zwart maakte ofzow.

Ik koop zoiezo geen EA games. Ik geef me geld nog liever aan het leger des heils.

Ik heb alleen Generals. Maar ja, ik moet wel als ze mijn favoriete serie opkopen. (Die er niet beter op geworden is sinds overname, je krigt nu alleen nog halve spellen waar uitbreidingen voor komen). Als je online speelt dan word je gewoon gestoord. De ene bug na de andere en je moet eerst (serieus) 1,5 uur wachten tot je een goed potje kunt spelen of gewoon niet.

The Sims is een goed voorbeeld van hoe EA is. 10 uitbreidingen...

Laatst bewerkt door een moderator: 24 feb 2004
  11. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand is volgens mij echt wild van EA, alle games zijn matig. En op de XBox niet eens LIVE.

12. Beowulf

Beowulf Intellectual Killer

Leuk Bevonden:
    1
    Die uitbreidingen komen alleen als er vraag naar is, dus dat ligt niet alleen aan EA maar ook aan de consument. The Sims is het beste verkochte pc spel ooit met miljoenen fans. De doelgroep van dat spel is ook niet echt de die hard gamer maar bijv. meisjes die alleen dit spel leuk vinden (en niet van schieten of racen houden).
    Wat betreft Live! Het is jammer dat EA daar niet aan meedoet maar ik denk dat Live! overschat wordt hier. De meeste mensen zijn er gewoon nog niet aan toe. Die beginnen nu pas met hun eerste console en willen eerst eens wat spellen hebben en uitspelen, en later pas als veel vrienden ook een Xbox hebben, dat ze dan pas tegen elkaar gaan gamen. Er zijn nog gewoon te weinig Hardcore-gamers die bereid zijn om 60 euro per jaar te betalen voor online gamen, en ook nog eens een creditcard hebben/willen gebruiken en een breedband internetverbinding.
    Ik verkoop games en de meeste mensen (lees : casual gamers)kijken niet naar of een spel online kan, maar meer nog naar wat je moet doen en of ze er iets in herkennen, zoals Harry Potter, James Bond of de film Pearl Harbor (= MoH rs) en dan kom je toch bij Electronic Arts games. En die mensen gaan echt geen games van EA boycotten omdat ze op Xbox Live! willen. De meesten interesseert het niet eens wie het gemaakt heeft. Dus EA games links laten liggen in de hoop dat de games Live! enabeld worden helpt niet volgens mij. Daar zijnandere dingen voor nodig, zoals petities. Dat is veel duidelijker. Als games niet meer gekocht worden van EA dan weten zij niet zeker of dat komt doordat het niet online gespeeld kan worden. Kan ook komen door te weinig reclame of een niet geslaagd spel.

13. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ergens een keer gelezen, dat ea het spel battlefield online voor de xbox en ps2 ontwikkeld. Het schijnt dat de eerste game wordt voor de xbox.

14. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Hoop dat Battelfield op de Xbox Live gaat... maar heb ook ooit gelezen dat ze met Battlefield voor de Xbox zijn gestopt.

15. flyingDUTCHY

flyingDUTCHY blaat

Leuk Bevonden:
    0
    tis moeilijk om EA links te laten liggen...heb je de charts wel eens bekeken...ik heb wel eens gezien dat er op 1 na alleen maar EA games in stonden enzo hoor...en dan?

16. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Er was een gerucht (althans, ik dacht dat het niet meer was dan een gerucht) dat BF'42 inmiddels weer onder constructie is en dat het, zoals iemand al zei, het eerste Live spel van EA zou worden voor Xbox.

17. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Battlefield 1942 WAS in ontwikkeling voordat het woord Live ook maar gevallen was -in de begindagen der Xbox-, het ging dan ook om een singleplayer spel 8)

18. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb alleen NBA street 2, gehad van EA, de rest was eigenlijk toch troep. Dus een boycot maakt voor mij geen verandering.

19. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    De enige goede developers IMO binnen EA zijn DICE, EA Big, Maxis en Westwood studios, de rest maakt allen behoorlijke doorsnee titels....

20. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Maar de massa geniet wel van die titels:+

Deel Deze Pagina