[virus??] Ongein in mailbox

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door The Arowana, 25 feb 2004.

1. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    wordt ik vanochtend wakker.. ff m'n email chekken.. krijg je zoiets: 15 nieuwe emails!

Ik heb m'n nieuwe hotmail account tot nu toe bijna compleet spamvrij weten te houden dus dit klopt natuurlijk niet.. er staatn dus 15 identieke emails in m'n inbox die er allemaal zo uitzien

Ik heb niks met AOL te maken, hottychik16@aol.com?? nooit van gehoord!

De mails komen van MAILER-DAEMON@aol.com..

Hoe komt dit? heb ik een virus en ben ik via mijn hotmail account nonstop mails aan het sturen aan random adressen ofzo? en krijg ik die nu allemaal terug? of zitten ze me gewoon te dollen bij aol of daemon?

2. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    'k krijg ook vaak van dit soort mailtjes... :mad: gewoon verwijderen... :) all1 wel iritant >> ze blijven komen, en alsje 't @dres dan blockt dan sturen ze wel via 'n ander @dres... :confused:

3. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Dit kreeg ik gister:

Maar het is webmail, dus hoe kun je dat nu in vredesnaam virusscannen??
    En net als de threadstarter ken ik de geadresseerde helemaal niet...

4. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Ja hier tzelfde gedoe... sinds een paar dagen heb ik nou (gelukkig pas) 3 van die mailtjes gehad, ook van de vreemdste emailadressen, met dat ik een mailtje heb gestuurd naar ******@ xs4all.nl enzo:confused: Weet iemand wat dit is, want ja ook ik weet mn inbox normaalgesproken goed spamvrij te houden

5. gerjan

gerjan Guest

kan hotmail toch ook... dit mailtje is echt, jij hebt dus een virus.
    Meeste virussen sturen zelf mailtjes duss..

die andere zijn gewoon fake

6. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    En hoe krijg ik die worm eruit?? Tis een yahoo adres btw...

7. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Nee, je hebt niet per definitie een virus. Virussen gebruiken email adressen als afzenders, waar de adressen niet de afzenders zijn.

Zorg er gewoon voor dat je de laatste vriussoftware op je systeem hebt, scan bij hotmail eerst de downloads voordat je download etc.

Virus alerts van bedrijven zijn mega irritant en eigenlijk gewoon spam, niet op letten dus. Het is al jaren niet meer zo dat een virus zo dom is om daadwerkelijk vanaf 1 enkel blijvend adres mailtjes de wereld in te sturen. De verzender wordt telkens gewijzigd, sommige random andere wat meer ontwikkeld met bestaande adressen. Als een virus dus op een computer staat met een grote lijst aan bestaande adressen en jouw adres zit er tussen, kan je dit soort meldingen verwachten.

Krijg soms van mijn eigen yahoo adres spam van mijn eigen yahoo adres. Echt te onzinnig voor woorden.

Deel Deze Pagina